| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Skojig alt bruxbil för ca 20k
|
745 besök totalt |
|
K: Skojig alt bruxbil för ca 20k
Allt av intresse! pma eller ring 0735-177 177 Gärna något roligt typ Golf GTi eller 318iS eller något mer förnuftigt. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
jag får förhoppningsvis min tank till Rexxen i veckan.
Ska bara besiktiga den sen är den till salu!
|
||||
|
Re:
Ja den där satans rexen...
Pm väntar dig. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Mm, man blir lätt förälskad i den. Men den är mycket passion! Som en Alfa fast japansk...
Mycket spänd på att se hur den går med extractor och 2" systemet.
|
||||
|
Re:
Mm, man blir lätt förälskad i den. Men den är mycket passion! Som en Alfa fast japansk...
Mycket spänd på att se hur den går med extractor och 2" systemet.
|
||||
![]() |
SÄLJES
K: Skojig alt bruxbil för ca 20k
|
745 besök totalt |
