| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 4st helt nya showa dämpare
|
2693 besök totalt |
|
om du talade om till vad för fordon dom är avsedda tror jag du skulle få mer napp...
|
||||
|
Re:
Showa satt mest på Hondor tidigare så...jag säger mera CR 250...fast det har inte jag på min mig veterligen...Showa alltså..eller vänta nu...
|
||||
|
Re:
Tja, Honda äger ju Showa... Och Honda är också de enda i MotOGP som inte kör på Öhlins. Ursäkta för OT. BTW, angående bilduppdateringen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||||
|
CBR 600 2003 och 2004 kommer dessa ifrån.
Den på vänster bild har justeringen till fjädern i alu (2004) Ställbar dämpning, retur och hårdhet på fjäder. _________________ Emil Larsson Sponsorer:PRD Motorsport/MH-GTR |
||||
|
Re:
AHA! Det kan ju förklara en och annan sak. |
||||
|
Re:
Ytterligare lite OT dårå.
Det betyder inte att Honda är de enda som kör Showa. Ducati till exempel har Showa och Öhlins på sina modeller. Ibland, eller rättare sagt ofta, samtidigt. _________________ Sven Wesley (aka Duva) |
||||
|
Re:
Nja, LCR kör faktiskt med Öhlins i år, funkar sen Yamaha sålt sin del i öhlins igen
_________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
![]() |
SÄLJES
S: 4st helt nya showa dämpare
|
2693 besök totalt |

