| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Ascona A 75 (Någon som orkar rädda en ascona?)
|
1126 besök totalt |
|
S: Ascona A 75 (Någon som orkar rädda en ascona?)
Tänkte höra om det finns någon som har mer kunskap att rädda en ascona än vad jag har. Bilen hittar ni i min tråd. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=12104 Den är som det står i tråden förutom höger domkraftfäste HELT HEL i botten. Så den rost som är är höger skärmkant bak, nedre dörrkantvänster, och lite på båda astålparna längst ner samt lite på båda innerskärmarna. Följer med en helt ny högerframskärm. Just nu står den på bockar för bakaxlen är av, men om jag sätter tillbaka den så är bilen körbar, dock är det kanske bättre att ta den på släp om man skall väldigt långt då mina däck verkar ha obalans, så en tur till sthlm på motorväg är inte kul ; ) Är någon intresserad så släng iväg ett PM med ett bud. Mvh. _________________ Ascona_A |
|
|
|
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
![]() |
SÄLJES
S: Ascona A 75 (Någon som orkar rädda en ascona?)
|
1126 besök totalt |
