Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:höjdjusteringshylsa bak e30 + fjäder
1904 besök totalt
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
S:höjdjusteringshylsa bak e30 + fjäder

säljer ett kit till e30 så du kan ha ställbar höjd bak.

fjäder på ca 7kg/mm medföljer


pris : 1500 eller bud för 2 hylsor med muttrar samt fjädrar

kan skickas eller hämtas i kinna eller borås.

0738211160 eller här på rejsa

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
1000kr ?

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



Vad för fjädrar passar?

_________________
VW Golf Alltrack -20
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



Hej

Vad är där för diameter på hylsan (där fjäderna står), funkar väl inte med en "orginal" fjäder??
samt vad är minimum bygghöjd??

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

Niklas Rosell skrev:
Vad för fjädrar passar?


ja har svarvat ner övremuttern så man kan ha 2,5" fjäder nu, men går o svarva ner lite till om man vill.



Fredrik Larsson skrev:
Vad är där för diameter på hylsan (där fjäderna står), funkar väl inte med en "orginal" fjäder??
samt vad är minimum bygghöjd???


nu är de ca 2,5" som sagt,

och min bygghöjd är runt 20mm

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Fisåkare
Stockholm-Gotland
Här sen Dec 2005
Inlägg: 106



Re:

Hej!

Kan du vänta tills i morgon så tar jag dom för 1000+ frakt, jag ringer dej i morgon eft. middag(torsdag). thumbs up

Mvh/ Tobbe P

_________________
Tobbe Pettersson
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

Fisåkare skrev:
Hej!

Kan du vänta tills i morgon så tar jag dom för 1000+ frakt, jag ringer dej i morgon eft. middag(torsdag). thumbs up

Mvh/ Tobbe P


har redan en köpare, men han sa att pengarna skulle finnas på mitt konto imorn, så ja märker om dem finns där imorn annars är du förste reserv

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
RoDe
Sthlm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 553



Re:

plato skrev:
Fisåkare skrev:
Hej!

Kan du vänta tills i morgon så tar jag dom för 1000+ frakt, jag ringer dej i morgon eft. middag(torsdag). thumbs up

Mvh/ Tobbe P


har redan en köpare, men han sa att pengarna skulle finnas på mitt konto imorn, så ja märker om dem finns där imorn annars är du förste reserv


sååå... nu är dom betalade

_________________
R.Demir
Citera
SÄLJES
S:höjdjusteringshylsa bak e30 + fjäder
1904 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande