Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: banbil köpes!
1498 besök totalt
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
K: banbil köpes!

med regpapper och möjlighet att besiktiga utan enorma ombyggnationer. behöver inte vara några värstingbilar men det jag söker är en bil med bra möjlighet att åka fort i kurvor. gärna med båge, coilovers osv osv. bilen ska vara i gott skick. racepatina gör givetvis inget men rost går bort om det inte enbart är kosmetiskt.

även utan motor och låda är intressant.

bilar som är önskvärda är lite mindre och lättare kärror som bmw 02, e21, e30. men även gamla ford escort eller oplar som ascona a,b eller kom med förslag. RWD är krav.


0708-767133

_________________
Sammy Lundin
Citera
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106



Du har pm!

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714




_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



http://www.blocket.se/vi/16340739.htm?ca=22_s&last=1



okay, jag kan inte sova... ursäkta...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538




_________________
BMW MC-klubben
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 19272




_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444



Re:

Hobbe skrev:
Det naturliga valet
http://www.blocket.se/vi/17084342.htm?ca=22_s
http://www.blocket.se/vi/16581343.htm?ca=22_s


Sorry för OT !

Hobbe....det där var inte bra, sluta läska med sådant godis...

om den lila blev lite billigare skulle den nog vara svår att motstå....en M3 E30 med renoverad + lite trimmad motor, bra chassi och helst lite bur, är precis vad jag är sugen på att ha i nya garaget till nästa säsong

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
jag kanske borde tillägga att över 200k inte är aktuellt =) OCH att jag har en bmw m10 turbomaskin med 500+hk som ligger och ruvar och letar kaross.

så det jag söker är typ en e30 med komplett millwaychassie, bussningar, camberkit osv. eller någon ford/Opel med liknande grejor som oxå hade trivts med en potent fourbanger från bmw. har pm från addelager och ska ringa och snacka med honom under dagen har jag tänkt.

så bilar under 50k är önskvärt. men givetvis finns det utrymmen att tumma på det om det bara är schyssta grejor på bilen. men mycket över 100k så får det vara välmotiverat.

_________________
Sammy Lundin
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033



Här har du en E21 under 50 pengar som är färdig, dessutom gatgodkänd. I och med det fina märket på bilen så blir du ju per automatik välkommen på www.bmwsc.com arrangemang där du kan välja mellan att använda den på gatbilspassen eller i standardklassen i BMW Cup. Coilover, diffbroms, r däck, bur, reggad & klar.

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=45720

_________________
Patrik Skoog
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
har sett den. men det klickade inte riktigt i "habegär-tarmen".

_________________
Sammy Lundin
Citera
Costin
Skämningared
Här sen Jun 2006
Inlägg: 310



Ford Sierra Cosworth, 4d sedan -88, har en grp N bil som gått i Italien, ingen rost, certad OMP bur med 19 infästningspunkter som är bultad, vagnbok från Italien, svenskreggad som personbil med skyddsbur alltså EJ motorsportfordon så den är fullt laglig att köra på allmän väg som vanlig bil, coilovers fram, låg och hård, sinterkoppling, riktig lamelldiff ej orginalviskon mm mm... kan det va nåt? Körbar men trött i motorn, beroende på hur man uppskattar färgen så kan man säga att den behöver lackas om då den är rosa... RWD och katalysatorfri naturligtvis. 100k så är den din, slicks från 1998 medföljer (garanterat hala).

_________________
Bertil Hedlund, Cortinist
Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den.
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
har en bil på lur. men är inte säker på skicket på den. ford är nog bara intr essant om det är utan motor =)

_________________
Sammy Lundin
Citera
SÄLJES
K: banbil köpes!
1498 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande