Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: R-däck 17" 225
706 besök totalt
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
K: R-däck 17" 225

Någon som har ett par 17" 235/225:or av valfria r-däck liggandes som ni vill bli av med?

Jag har två st 235 18" Pirelli p-zero corsa om någon vill byta

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
Nu har jag väl i stort sett bestämt mig för att köra på 225:or tills dess jag ordnar andra fälgar.. Någon som har något liggandes?

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Har nya Avon zzr hemma för 1700.-/st

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
Re:

Dude skrev:
Har nya Avon zzr hemma för 1700.-/st

Ah helt klart intressant! Men jag hittar inte jättemycket info om dem när jag söker - passar de sig på en tung bil som min? Bilen kommer ändå rulla en del på gata så jag vill inte att de slits ner übersnabbt..

Har du R888:or inne måntro?

Går det även att styra upp montering av däcken om jag köper av dig?

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



det fixar Dude!

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Klart jag kan fixa montering. Dock måste jag ha hjulen lösa (dvs inte på bilen) samt gärna att du kommer förbi mig hemma och lämnar dom, så jag kan ta det när jag kan smita hemifrån
Har semesterstängt på verkstan egentligen och frugan har koll på mig

Träffade en av killarna bakom Hookahey racing på Menorca i veckan som va och dom provade dessa på deras V8:a försedda 944.
Dock tyckte dom att det var svårt att få till tempen i framhjulen, så bilen var väl understyrd.
Slitaget var dock väldigt lågt.

En annan som kör med dessa är EricL med sin SAAB-motoriserade Porsche 924 i MSLS.
Har inte fått ngn input av honom ännu.

I ett Tyskt test, så hamnade dom i mittfältet i varvtid jämfört med dom allra vassaste.
Skiljde runt 1-1,5 sek mellan dom bästa och sämsta.

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
SÄLJES
K: R-däck 17" 225
706 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande