| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mercedes Benz 190E 2.3-16 -86
|
1701 besök totalt |
|
S: Mercedes Benz 190E 2.3-16 -86
Då va den till salu. 185hk motorn och lamelldiff. Fint skick. Besiktigad och skattad i juni. Ca 18900 mil. Utrustning: -Manuell getraglåda -Halvskinn -Elhissar -Larm med fjärrkontroll -Brandsläckare -JVC MP3/CD-Stereo med USB-ingång -H&R Cupkit -17" OZ Racing fälgar -Pirelli P-Zero Nero 215/40 ZR17 körda 1,5 säsong -Sparco-ratt orginal fjädrar, dämpare, ratt, fälgar och blinkers finns. Pris: 45000:- Bilen finns i Tyresö söder om Stockholm. Ring eller maila för mer info och bilder. 070-7123531 /Mats
_________________ Mats Nylander Mercedes 190E 2.3-16 -86 |
|
Re: S: Mercedes Benz 190E 2.3-16 -86
Du borde väll oxå nämna att de har gjort de viktigaste på motorn för ngt år sedan
Så för de som är intresserade betyder det en motor som inte behöver tas isär.
Lika så att bilen är omlackad till nyskick! _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
|
PM vill inte fungera, skriver här istället...
Intresserad av att byta din fina Mercedes mot min Golf (+ pengar till mig)? https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Stefan Örtengren |
|
Tack Johan, det är sant att kamdrev och kamkedja byttes sommaren -05, så dom är fräscha.
Nej Golfen är tyvärr inte intressant, ska ha en väldigt studentekonomi-vänlig bil om det blir nån över huvud taget .
_________________ Mats Nylander Mercedes 190E 2.3-16 -86 |
![]() |
SÄLJES
S: Mercedes Benz 190E 2.3-16 -86
|
1701 besök totalt |

