Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (6946 totalt) |
Re:
Det hade torkat upp rätt bra frammåt tolvsnåret så då smet vi ut en sväng. Fyra varv för mig och två för Daniel hanns med i skåpet innan vi var tvugna att vända hemmåt. ![]() Bilder kommer så fort jag hinner. Om det finns några som passerar censuren dvs. ![]() ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||
Var ute o surfade lite o hittade lite bilder!!
Vet inte om de passerar censuren, men kul var det! ![]() ![]() åsså kom jag in i Angst kurve och Alfan gick inte dit jag ville!!! ![]() ![]() Ja, just det!! Det fanns bilar där också! ![]() Den "glade" Ryssen!!! ![]() Come on Baby, light my fire.... ![]() Coyote Ugly, only for U guys... ![]() Här är farsan på väg fram för en Jäger!!!! ![]() ![]() ![]() Kända ansikten!! ![]() Åsså glad man kan va!! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Re:
Kul med bilder ![]() ![]() ![]() |
||
Ser roligt ut
![]() ![]() |
||
Re:
[quote="Daniel Gudmundsson"]
Den ser misstänkt ut som en Bacardi den där jägern.. ;-) _________________ Bo Wihlborg |
||
Re:
Lite mer bilder då. ![]() ![]() Fulla av förväntan inför avresa. ![]() Lunch på färjan för att spara lite tid. ![]() Autobahn visade sig från sin sämsta sida med otaliga och ändlösa vägarbeten. Jag tror vi räknade till 15 totalt på hemvägen. ![]() Mat på Pistenklause första kvällen är lite som att komma hem igen. (och några Bit så klart.) ![]() Efter "några" Bit så vandrade vi som vanligt vidare till Lindenhof. ![]() Marco, en trevlig miamibo som hämtat ut en 335i i München någon dag tidigare s k. european delivery. Hänförd av ringen efter bara ett par timmar. ![]() ![]() Bara en till... Renate bjöd på jäger on the house och man vill ju inte vara ohövlig och tacka nej. ![]() ![]() Riktigt hur det här gick till är jag lite osäker på... Dagen efter (lördag) kändes det som om kroppen skulle behöva en dag på spa för att orka med kvällens evenemang i Adenau. Sagt och gjort, spa blev det! ![]() SPA Audi hade något kund-event så det fanns lite att titta på iaf. ![]() Dyra plastsitsar när det är F1. ![]() Tillbaka vid ringen och en kall öl. ![]() Höstvy över breidscheid. ![]() Tillbaka på Pistenklause för att ta "en" öl innan det bär av till Adenau. ![]() Men isvatten är ju också gott. ![]() ![]() Die Blaue Ecke. Här tillbringade vi större delen av kvällen... ![]() Sumering av kvällen på Ecke. ![]() På vägen hem råkade vi gå förbi Lindenhof. ![]() Söndag och banan öppen! Det blev ett antal varv med skåpet innan vi begav oss norröver igen. En fantastisk avslutning på året! Jag kommer helt klart att vara på plats nästa gång det beger sig. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (6946 totalt) |