| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: JDM Supra MKIII motor 1G-GTE gen 3,-91 med låda W58 *SÅLD
|
1044 besök totalt |
|
Säljes: JDM Toyota Supra MKIII motor 1G-GTE gen 3 från 1991 med växellåda W58. 2 liter, 6 cylindrar, 210 hk, 275 Nm, dubbelturbo, med elhärva, ECU, HKS SSQV BOV och AFM. Motorn och låda är importerad från USA i slutet på 2007. Ytterligare en härva och AFM från Australien. BOV direkt från Japan. Jag har ännu inte gått igenom motorn, men den är till synes komplett men jag kan självklart inte lämna några garantier. orginalhärvan har skavts i transporten och fördelarlocket är spräckt. Jag har el-schema utskrivet, ytterligare en del dokument kring elen och en nyttig installationsguide anpassad för Toyota RA40. I köpet ingår motorstativ köpt på Jula i år. Vädersäker transport kan ordnas för 20 kr / mil räknat från Gagnef i södra Dalarna. Prissänkt från 12 000 till 9 000 kr Foto: Granlund, Juni 2008 Foto: Granlund, Juni 2008
Foto från E-bay
Foton från E-bay Fler bilder kan ordnas. Daniel Granlund granlund@bash.nu 070-222 3263 |
|
Prissänkt till 9 000 kr.
Kan även tänka mig sälja lådan separat. Måste bort under Juli månad pga. utrymmesbrist. |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1044 besök totalt |