| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Junior behöver en motor..
|
3344 besök totalt |
|
Ja jag fick din adress... någonstans finns den.
Det blir väl en liten låda med allt lull-lull i. Det är väldigt simpelt att montera den på ett litet fordon. Överallt på motorn finns det små fästen och skruvhål. Du skall nog skaffa ett litet bensinfilter och en slangmonterad bensinkran. Det är kanske dyrt, men ett tips är att köra på Alkylatbensin, bra flös i den soppan.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
Jaa Håkan...
Nu är din motor på väg. Efter mycket om och men mellan renoveringarna, rivandet av fuktskadade rum och trasiga bilar lyckades jag få iväg den. Egentligen skall jag inte skriva JAG... Det var min sambo som fick loss en möjlighet att åka och posta den.
Vi får väl se vad du tycker.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
![]() |
SÄLJES
K: Junior behöver en motor..
|
3344 besök totalt |
