| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S/B: Dinli DMX 450cc -06
|
933 besök totalt |
|
S/B: Dinli DMX 450cc -06
Pga ändrade omständigheter måste jag tyvärr göra mig av med min fyrhjuling till förmån för bil. Hojen har använts till att pendla mellan jobb och hem och är i fint skick. Har rullat snart 300 mil, och är regelbundet servad av mig och första ägaren. 450cc (samma motor som sitter i Polaris Predator) ostrypt (50hk) 5vxl +back Nerfbars omdrevad Breddad med spacers runt om Rullgas Reggad för 2 passagerare och får köras på B-kort. Drar mellan 0,3-0,7 beroende på körstil. Tror jag betalar 200:- i skatt och 3000:- helförs. /år. Med andra ord är det ett riktigt billigt (och roligt) sätt att ta sig fram. "Kruxet" är att hojen förtillfället laddar ur batteriet under gång. Enligt kunnigt fyrhjulings-folk och återförsäljare beror detta på att laddningsregulatorn är ur funktion. Går dock att rulla igång utan svårigheter. Detta ska åtgärdas så fort som möjligt, men köps cykeln med denna defekt är priset 35.000:- Kan även tänka mig att byta mot bil. Inte min hoj på bilden, men precis likadan. Lägger upp bilder så fort jag hittat USB-sladden till kameran.
mvh, Martin 070-4331285 mrtn@live.se |
|
Vet att det är "fel" ställe att annonsera på, men någon kanske nappar.
30.000:- om någon från Rejsa köper den! Ha som leksak eller laga och sälj dyrare
|
![]() |
SÄLJES
S/B: Dinli DMX 450cc -06
|
933 besök totalt |
