| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Biljett till Ringen TAXI
|
1130 besök totalt |
|
Tja! Jag har en polare som skall få en trevlig introduktion till Nordslingan, och söker därmed en biljett till Ringen Taxi. Jag har själv lyckats missa BMW siten i tre veckor i rad...grrrrrrrr. Är det någon som har till salu? Thanks! Daniel Saxlid _________________ Daniel Saxlid |
|
Dom trodde jag man köpte på plats, eller har det blivit så poppis att det är väntetid?
När ska han dit? Kanske finns nån snabb svensk därnere då, som kan ta med honom!?
Typ Peeter
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
|
Re:
Tja, >När ska han dit? 31/7-3/8. >Kanske finns nån snabb svensk därnere då, som kan ta med honom!?
>Typ Peeter
(' ')
Kanske inte bra att det går SÅ fort första gången! Även om min Ringen debut var som passagerare till en internationellt erkänt toppförare i en GT3a med 45 graders angrepps vinkel i alla kurvor... MVH _________________ Daniel Saxlid |
|
BMW Ring Taxi har telefontid också. Måndagar kl 10-12. Numret är +49 269 193 20 20. Dock så går det nog bara att boka hela bilen där, alltså tre platser.
Mvh Mattias _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
![]() |
SÄLJES
|
1130 besök totalt |