Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (5315 totalt) |
hoppas det uppskattas lite lagom.
Fotograf: dj_aggwa ( Garaget.org ) Helgen som var så framfördes superbilen med det annorlunda namnet: Il Tempo Gigante, på Rudskogen i samband med Gatebil evenemanegt där: ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Japps enligt utsago så var det denna bilen. tack för att du uppskattade inlägget utav bilden, (racebil - raceforum) _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
![]() ![]() |
||||||
En del spårval är lite tveksamma. ![]() Däremot tror jag att en del bilracing skulle kunna bli betydligt intressantare om det tilläts lite fler Gladiator-tricks och rökridåer. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Vad kul!
Jag har inte sett filmen, jag är ju ca 15 år för ung. Men nu beställde jag den från Ginza, till min snart 2 år gamla biltokiga systerson. Det ska börjas i tid. ![]() _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||||
beställ en till dig själv också, är en måste ha film ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||
Det var ju typ det jag gjorde, lite förklätt bara. ![]() _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||||
Fult att knycka filmer från småbarn ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||
|
||||||
Skall enligt utsago gå rätt så bra... jag menar - hur många bilar vet du som har hjul från en jumbojet (747) radar & egen blodbank..... ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Den där jetmotorn i aktern skall tydligen vara en fungerande men de använder inte den längre!
![]() ![]() |
||||||
Jag måste faktiskt erkänna att jag aldrig sett filmen
![]() Men jag kommer ihåg att jag tjatade på far & mor när den gick på bio, men utan resultat > ![]() Det fans ju varken video eller dvd på den tiden heller ![]() Men nu gör det det, ska beställa ett ex till min dotter omgående ![]() ägaren beskriver bilen här! http://www.youtube.com/watch?v=-M_NI _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||||||
Hhhhm. Bilen verkar ju inte ha bromsar som verkar direkt på däcken som i filmen.
![]() Grymt häftig bil och film. |
||||||
Var nog denne filmen som gav mig mitt bilintresse som liten.. När den började gå att hyra på vhs på typ 80talet så lyckades fassan komma över ett exemplar som vi fortfarande har ståendes här hemma.. Måste se om den fortfarande funkar och om det går att få in den på datorn för ljudet i bilarna är bra mycket råare på den versionen än på den nya remastrade.
_________________ Emil Jönsson |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (5315 totalt) |