| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 18" fälgar + sportstolar passande en BMW 3-serie e36/e46
|
796 besök totalt |
|
K: 18" fälgar + sportstolar passande en BMW 3-serie e3
Små kantstötningar som går att laga är inget hinder men de får ej vara ovala eller trasiga på annat sätt. original et. är 42 mm , centrumhålet är original 72,6 ,bredden bör ligga på 8-8,5" . originalfälg eller eftermarknad fungerar lika bra. Ligger det däck på är det också av intresse. Även ett par sportstolar passande en e36 sedan köpes , ev. andra stolar med justerbar rygg. Hel svart eller grå inredning kan också komma på tal. Mer kul till en e36 328A 1996 .... maila mig Men inga fantasipriser :-) |
||
|
|
||
|
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Re:
Läckra hjul men fyra fälgar räcker. Lite dyra i mitt tycke också...Men tack för tipset. |
||
|
Re:
ok, fler än man behöver skall man förstås inte köpa. Priset tänkte jag att vi kunde diskutera.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Här får du en länk till:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Kan säljas med nya gatdäck, t.ex. kanondäcket Bridgestone Potenza RE050. Just nu till specialpris! - komplett fälgar och 225/40-18 RE050 - 11000:- Går givetvis också att få fram billigare däcksalternativ. //Martin _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
![]() |
SÄLJES
K: 18" fälgar + sportstolar passande en BMW 3-serie e36/e46
|
796 besök totalt |