Allt Nytt
Kalender
Racerbanor
Arrangörer
Forum
Varvtider/Loggar
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Logga in
SÄLJES
S:Skjutlucka polycarbonate
1900 besök totalt
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare
07 Jun 2008 08:18
Senast ändrad av errorwashere, 23 Sep 2008 06:34, ändrad totalt 1 gång
S:Skjutlucka polycarbonate
...
_________________
Morgan Staaf
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare
09 Jul 2008 19:51
Upp
_________________
Morgan Staaf
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719
13 Jul 2008 23:22
jag köper 1 sådan lucka.
Kan du fixa rutor i polyureta? till BMW e30 oxå?
_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 -->
http://www.garaget.org/?car=366622
Mr Newton
Här sen Okt 2003
Inlägg: 378
14 Jul 2008 09:56
jag vill också ha en till en högerdörr om det nu är någon skillnad?
_________________
J1mmy @rv1dsson
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare
15 Jul 2008 23:25
pm
Ett pm är skickat till eder...
mvh
Morgan
_________________
Morgan Staaf
fredrikwestin
Formigine MO
Här sen Mar 2006
Inlägg: 319
16 Jul 2008 12:15
Vad är det för mått?
_________________
Fredrik Westin
Ingegnere motorista
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare
16 Jul 2008 20:09
Re:
fredrikwestin skrev:
Vad är det för mått?
Måtten är 515x190mm och lätt "rombisk" som du kan se på en av bilderna.
mvh
Morgan
_________________
Morgan Staaf
SÄLJES
S:Skjutlucka polycarbonate
1900 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Forumfrågor
Rejsa stil 2002
Mobilvy
Rejsa stil 2019