Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW m30b28
803 besök totalt
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
S: Bmw m30b28

Bmw M30b28 från en 728i -83, ingen oljerök eller ventilknack när motorn plockades ur.
Det medföljer växel låda men den har ett def lager. dvs lagerljud på alla växlar utom 4ans
Pris 500:-

_________________
Pelle Persson
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Är det den från ditt gamla lik du hade på vårt första Bimmerabend?

otroligt isåfall men vi pratade om just den bilen för mindre än 24 timmar sedan!

Vi ses på Knutan Pelle!


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
Re:

johan sjöström skrev:
Är det den från ditt gamla lik du hade på vårt första Bimmerabend?

otroligt isåfall men vi pratade om just den bilen för mindre än 24 timmar sedan!

Vi ses på Knutan Pelle!


728an lik .....
Jodå det är maskinen från den.
om inte tidigare så lär vi synas på knutan!

_________________
Pelle Persson
Citera
SÄLJES
S: BMW m30b28
803 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande