| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 325i -87 M-tech I (såld)
|
694 besök totalt |
|
S: 325i -87 M-tech I (såld)
Dags att sälja 325an som jag haft i nästan 2 år. "Nybesiktad", ombesiktad 18/6 efter att ha fått anmärkning på ojämn handbroms. Vajern var av så ny sitter monterad
Går till oktober nästa år alltså. omlackad i Misano röd kulör av föregående ägare (var annan röd färg tidigare), då lagades även golv och framskärmar och skärmkant vänster bak byttes. Mtech I fram-, bak- och sidokjolar. Saknar läppen på bakluckan. Cup speglar och vita blinkers fram. Finns lite rost i skärmkanten höger bak, och lite blästrad under sidolisterna. I övrigt bra skick på lacken. Se bilderna nedan. Beige tyginredning som är fräsch. Momo ratt. Bilderna togs för ca 1.5månad sedan, hela inredningen är bytt efter det. Pioneer CD/MP3 spelare som är rätt ny, 6x9or i hatthyllan. Bilstein sprint dämpare och Motornord/kilen fjädrar. 7.5x16" ET20 Azev alufälgar med 205/50-16 däck med mycket mönster kvar. Stålomspunna bromsslangar. 272graders Dr. Schrick kam, justerbart bränsletryck, ska vara mappad. Rätt barsk i tonen och den går riktigt bra. Uppdaterar lite: Glömde ju skriva att den har en 3.73 diffbroms
Tel: 0240-20200 mail: ILiveTORide@gmail.com Pris ide: 22000kr. EDIT igen: Kan tänka mig att byta också. Helst bil med drag. Gärna 245/940/945 eller E34. Men det finns säkert annat som kan funka också. Dock vill jag inte byta mot nån direkt dyrare bil.
EDIT: inredning: Förarstolen är hel, finns ett hål på passagerarstolen. Kåpan under ratten saknas. Gummimattorna finns.
EDIT 080722: Såld. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
![]() |
SÄLJES
S: 325i -87 M-tech I (såld)
|
694 besök totalt |
