| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Custom Amazon-66
|
1352 besök totalt |
|
S: Custom Amazon-66
Hej, ska nu sälja min custade amazon från 66. Bilen är hel och ren ingen rost i karossen, helt slätt och lacken är fin. Motorn går som en klocka och inrednigen är i nyskick. De som är gjort på bilen är att motorn har fått sig ett lyft från original med k-kam, dubbla SU förgasare, portad och planad topp, headers till 4-1 och 2,5" avgas system. De yttre har också fått ett lyft med dekaltrim och kjolpaket, och ett scoop i huven. Inredningen är som sagt i nyskick, dörrsidororna är nya även sidorna vid baksättet är nya, baksättet är orginal men i fint skick och så har jag satt in två recaro stolar fram. Är ombyggd till kort växelspak med mittkonsol, dock ingen stereo eller ljudanläggning är istallerad, men kablar är framdragna till konsolen och dörrarna och hatthyllan är preppade för högtalarinstallasion. Volvo TiC fälgar på med Nexen sportdäck(som nya). Ett bra ämne till klubbracer, eller varför inte en historisk?
obs inga byten. Pris 18000kr MvH Lars & Thomas Palmkvist _________________ Lars Palmkvist |
![]() |
SÄLJES
S: Custom Amazon-66
|
1352 besök totalt |

