Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 8111 besök totalt |
Re:
Hur knepigt var det då? Var du tvungen att ha papper på att det aldrig bott talibaner i kofferten eller det var smidigt? ![]() ![]() |
||||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Jag säger som Gert Fylking "Äntligen"
![]() Nu är den klar och jag har tagit jungfruturen till polisstationen för uthämtanden av gula nödskyltar. Vägverket verkar inte tycka att jag ska ha några riktiga ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Liten uppgradering
![]() Ställbara Koni och sänksats (döda mig inte Fuling ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Ny uppgradering och tanke.
Camberbultar fram köpta. Fälgar till r-däck köpta. Frågan är nu ifall man ska ha 295 bak och 265 fram. Eller kanske snika med 265 runtom för att kunna skifta. 19" r-däck är ju inte så jättebilliga ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 8111 besök totalt |