| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
såld
|
2202 besök totalt |
|
oki.. jag väntar å ser vad som händer.. har några extra uppsättningar nu.. men fler är alltid bra..
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
Jag har 7st centrumkåpor (4 ganska bra, 3 sämre) till sånna där över (som jag köpte i tron att de skulle passa mina bbs rs splitar (vilket de bara nästan gjorde).
Dessa http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewto Ligger i Jakobsberg i stockholm, 300:- vid avhämtning om någon vill komplettera fälgarna i annonsen .
_________________ Markus Ålind |
![]() |
SÄLJES
såld
|
2202 besök totalt |

