Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
såld
2202 besök totalt
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106


Trådstartare
såld

såld

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



kräng av däcken å skicka fälgarna till göteborg för 1500:- !?

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106


Trådstartare
Re:

såld

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



oki.. jag väntar å ser vad som händer.. har några extra uppsättningar nu.. men fler är alltid bra..

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Qaz
Uppsala
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1875



Jag har 7st centrumkåpor (4 ganska bra, 3 sämre) till sånna där över (som jag köpte i tron att de skulle passa mina bbs rs splitar (vilket de bara nästan gjorde).

Dessa
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=22569

Ligger i Jakobsberg i stockholm, 300:- vid avhämtning om någon vill komplettera fälgarna i annonsen .

_________________
Markus Ålind
Citera
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106


Trådstartare
såld

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



säg till om du tröttnar å släpper dem för 1500:-

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106


Trådstartare
Ja, nu släpper jag dom för 1500kr till förste bäste som kommer och hämtar dom.

Sjukt billigt, hämtas i Stockholm.

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



å kommer ingen å hämtar dem så får du skicka dem till mig då för 1500:-

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 9049



AAAAARGH!!!!

Bara för att jag varit tvungen att lägga pengar på reservdelar till bilaset.
Jag var sugen på fälgarna redan vid 2500 kr!


_________________
Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro
Citera
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106


Trådstartare
såld

_________________
Thord Bengtsson
Citera
SÄLJES
såld
2202 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande