Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1695 besök totalt |
http://www.automotorsport.se/tv/?m=15009
Kul manus! Men ![]() ![]() ![]() ![]() Jag har kört både original och MTMs trimmade med 656 hk. Nu har de även en version med 700 hk. ![]() Dock var det på Autobahn och under betydligt lugnare former. PS onödig bonusinfo. Min mamma hade föraren på dagis ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Han har verkligen lyckats fånga den sköna bonusen man får med såna här bilar i klippet där han rullar in till banan, slänger kavajen och kavlar upp ärmarna på skortan, drar på sig racingdojjorna och handskarna och sen bara sticker ut och kör.
Det är precis det sköna ögonblicket som gör att man suktar efter en sån bil ![]() _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||
Ska du köra denna bilen behöver du slät asfalt!!
Lite ojämnheter i asfalten så hänger inte chassit med.... studsar sidledes i ojämna kurvor och tenderar till att bli svårkörd om inte asfalten är helt jämn och fin. Det här gäller självklart när man försöker utnytja den utormordentligt härliga V10:an. Ljudet från den är gudomligt och kraften går inte att klaga på!!! _________________ Birath Albin Porsche Cayman -08 Saab 96 -69 |
||
|
||
ser ut att vara hysteriskt skoj..
![]() men vem betalar över en mille för en bil som ser ut som vilken tråkig kombi som helst ?? ![]() å inslaget om M5 kombin var väll väldigt likt fast man körde me en matkasse i bagagen ? _________________ MackeMaehlum |
||
Nu är ju inte undertecknad sådär vansinnigt kunnig avseende Audis modellnamn, men Eriks rubrik gör mig dock en aning förbryllad...
![]() För länken ledde ju till ett skönt test av Audi RS6, som förvisso är en superball kärra (och ännu coolare om den gick att få med manuell/DSG-låda). Men inte en Audi TT så långt ögat når... Det är dock säkert bara jag som missat nåt. ![]() Eller? |
||
Han menar Audi V10 TwinTurbo ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Såklart. Jag kopplade det någon sekund innan jag öppnade länken och läste din replik, men med tanke på att Audi råkar ha en modell som heter TT, och som dessutom inte alls skulle fara illa av en svårt hottad V10 mellan drivhjulen, så anser jag likväl att trådens rubrik är vilseledande och snudd på lögnaktig. Jag är besviken. Ja, det är jag. Uppriven... Nästan kränkt!
![]() Jag hade en poäng där som lät jättebra inuti mitt huvud, men den for hädan. Lika bra det kanske. Men medge att det är lite skönt med så många fetade ord. Lite troll-känsla nästan. Och sen det där mysiga "kränkt" på slutet. Ahhh... Så går beslutsamhetens friska hy i eftertänksamhetens kranka blekhet över. Men ack. Skicka-knappen är redan nedtryckt! oh ve den stolta själ som i fasans stund för ett ögonblick mot trädets bark så sig klämde! Så. Åter till studion. ![]() |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1695 besök totalt |