| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Nya Focus RS.
|
3406 besök totalt |
|
Re:
Jag tycker min ST är rätt kul på en kurvig väg inom rimliga gränser. Visst går det inte att köra drifting, men kör man över 70/80% på allmän väg behöver man kanske mogna lite. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
|
Tycker Fordarna är rätt trevliga att köra.
Fiest ST är överskattad dock. Fan va den dånar och klent drag. Sen sitter man så högt med!
Men Focusen är finfin och nya Mondeon är ju KUNG! De har verkligen ändrat sig där! Var o gasade lite med Focus ST och den är ju skitcool! Underbart motorljud, man kan inte tro att det är en Volvomotor! |
||||
|
Re:
Jobbigt att bli ifrånkörd av en framhjulsdriven bil?
_________________ Håkan Bergkvist Toyota GT86 |
||||
|
Re:
Dom hade ju inte behövt utveckla så mycket, det finns ju redan Volvo S40/V50 awd och denna bygger ju på samma platta. _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||||
|
Vad kommer den att kosta?
ST kostar ju 249 oprutad. Samma motor, mer plast och en diff. Läge att chiptrimma ST och lösa eftermarknadsdiff? Samma som Volvos? |
||||
|
Jag vill ha en vit sån.undra bara vad den kommer kosta.kan ju bli dyrt om man ska köpa båt nu också
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Re:
Polare har en ST med bytt insugskam upgraderat avgas, IC och luftfilter... Samt lite annan programvara... 300+ är skitskoj i den kärran
_________________ Oscar Lindengren Volvo 242DL ( snart 242 T6 ) Nissan Sunny Gti-R Honda CBR954RR |
||||
|
Re:
Vad går ett sånt trim på då? Är det samma som till Volvo? |
||||
![]() |
Bilder o videos
Nya Focus RS.
|
3406 besök totalt |