| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Subaru outback 3.0 R Executive, SÅLD
|
2998 besök totalt |
|
Bilen är nyligen besiktigad och servad. En snål bil med fyrhjulsdrift och 245hk. Långmil runt 0,86 och blandat under 1,00. Mycket bra dragbil och sanslöst skön att köra. Modell 2004 och 16200mil. Det mesta i utrustning: 4WD ABS bromsar ACC/Klimatanläggning Airbag förare & passagerare Aluminiumpanel Antisladdsystem Antispinn CD-växlare Creme skinnklädsel Dragkrok Elhissar Elspeglar Elstol förare och passagerare fram Elglaslucka (Panorama) Farthållare Fjärrstyrt c-lås Färddator LM-fälgar 17" Multifunktionsratt Navigator (GPS) PDC (Parkeringshjälp) Rails Sidoairbag Värmestolar Träpanel Vinterhjul - friktion på LM-fägar 16"
150.000:- byte beaktas. Behöver en kombi samt en liten billig pendelbil. BMW eller japanskt... Finans kan ordnas. _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
|
Glömmer inte när det var SNÖSTORM deluxe i krokarna och jag körde hem en sen kväll efter mek med 5 pappsbil, körde fast nåt så enormt i en snödriva som låg över hela vägen, det var så pass illa väder att man skulle inte befinna sig ute för länge i normala kläder.
Fick tag på Bladh med denna bil som ganska omgående kom lugnt tuffande, kopplade på en lina på min, drog mycket enkelt loss min bil utan klydd och såg till att jag kom därifrån. Helt klart en sjukt bekväm och nuftig bil som jag sedan dess är impad av. (får man lite provis nu Bladh?) _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
|
free bump
lägger till vikterna o'm någon undrar . 2t helt ok för en pb
Skattevikt, kg: 1710 Tjänstevikt, kg: 1710 Totalvikt, kg: 2060 Sänkt totaltvikt, kg: Max släpvagnsvikt, kg: 2000 Max släpvagnsvikt kg, obromsad: Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg: 1440 Max sammanlagd bruttovikt, kg: 4060 Max lastvikt, kg: 350 _________________ Torbjörn Andersson |
|
Lyfter denna lite igen. Tänkte inte vänta 2 år denna gången.
Kan vara starkt köpläge på denna då det hägrar annan bil. Prova med ett bud! _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
![]() |
SÄLJES
|
2998 besök totalt |