Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Uthyres: Garageplats söder om Ängelholm
3018 besök totalt
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268


Trådstartare
Uthyres: Garageplats söder om Ängelholm

Min garagepolare skall flytta ut så jag har en 60kvm plats över, så tänkte kolla intresset lite.

Garaget ligger söder om Ängelholm i Välinge (ganska nära Helsingborg också).
Platsen är 6x10m och är en del av en lokal som jag också huserar i.
Platsen kan antingen användas som mekplats för 1 bil eller som uppställningsplats för 3 bilar.
Förutom 60kvm platsen finns en ca 4x10m gemensam yta innanför porten som kan användas vid snabb-reparationer osv. Får dock inte blockera in/utfart ur garaget.
Kompressor och en olje-eldad värmepanna finns.
Toalett finns i en närliggande byggnad.

Hyra hela platsen: 1200kr/mån + halva elförbrukningen + ev. Olja till pannan
Hyra 1st uppställningplats bil el dyl. (3x6m): 400kr


Skicka ett PM med info om dig, din bil, vad du skall ha platsen till ,tel-nr osv.
Jag kommer att vara noga med vem som hyr platsen eftersom jag måste känna förtroende till vederbörande.

_________________
/Arne Lindgren
Citera
Tino Carrasco
Ekeby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 242



Hej Arne!
Jag har köpt en Alfa 164:a som jag behöver ha plats att pilla med och söker en seriös garage plats med!
har tidigare hyrt in mig i lador och dylikt med dåligt resultat. Jag undrar hur länge man kan hyra in sig? duger det med 3 månader i stöten eller du vill ha helårsavtal? om jag bara är där 2 helger i månaden så betalar jag klart full hyra ändå! Vill kunna ställa verktyg och prylar där med, därav vill jag ha en seriös garage kamrat/er som förstår skillnaden på ditt o mitt.
Mvh
Tino Carrasco

_________________
Tino Carrasco
Ford Capri 2.0 GL 1978
Ford Capri 2.0 GL 1979
Alfa Romeo GT1300 Junior
FIAT 500C Sport Twin Air
Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp
Citera
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268


Trådstartare
Är helst ute efter nån som vill hyra in sig en längre tid.. Platsen är tillgänglig nu.

_________________
/Arne Lindgren
Citera
rs TURBO
åstorp
Här sen Okt 2005
Inlägg: 69



Re: Uthyres: Garageplats söder om Ängelholm

Tjena.

Har du möjligtvis några bilder innefrån lokalen?

ford_rs_turbo@spray.se

Mvh Janne





Arne skrev:
Min garagepolare skall flytta ut så jag har en 60kvm plats över, så tänkte kolla intresset lite.

Garaget ligger söder om Ängelholm i Välinge (ganska nära Helsingborg också).
Platsen är 6x10m och är en del av en lokal som jag också huserar i.
Platsen kan antingen användas som mekplats för 1 bil eller som uppställningsplats för 3 bilar.
Förutom 60kvm platsen finns en ca 4x10m gemensam yta innanför porten som kan användas vid snabb-reparationer osv. Får dock inte blockera in/utfart ur garaget.
Kompressor och en olje-eldad värmepanna finns.
Toalett finns i en närliggande byggnad.

Hyra hela platsen: 1200kr/mån + halva elförbrukningen + ev. Olja till pannan
Hyra 1st uppställningplats bil el dyl. (3x6m): 400kr


Skicka ett PM med info om dig, din bil, vad du skall ha platsen till ,tel-nr osv.
Jag kommer att vara noga med vem som hyr platsen eftersom jag måste känna förtroende till vederbörande.

_________________
janne johansson

Ford Mondeo 3,0 Titanium
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Fiesta Rs TURBO -91
2xEscort Mk2
Citera
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268


Trådstartare
Här kommer en bild på platsen. Var lite av mina prylar kvar när bilden togs..


_________________
/Arne Lindgren
Citera
SÄLJES
Uthyres: Garageplats söder om Ängelholm
3018 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande