Allt Nytt
Kalender
Racerbanor
Arrangörer
Forum
Varvtider/Loggar
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Logga in
SÄLJES
S: 7 varv på Nürburgring!
1405 besök totalt
Coyote
Ängelholm
Här sen Maj 2006
Inlägg: 44
Trådstartare
23 Jul 2008 19:58
S: 7 varv på Nürburgring!
Har sju varv kvar som jag aldrig hann köra upp
.
Säljes för 900kr =128,50/varvet
Enkelvarv kostar 21 Euro ca 200kr
_________________
Tobias Samuelsson
Ferrari F430
Porsche 996 Turbo #såld#
BMW
blixten
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1844
Namndispens
23 Jul 2008 20:47
7 varv på ringen
Hej!
Jag köper gärna dina 7 varv på ringen för 900 kr. Du har PM.
Hälsningar: Johan
_________________
Johan B
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268
23 Jul 2008 21:17
Dom borde jag köpa så jag blir färdig att sticka ner..
_________________
/Arne Lindgren
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974
24 Jul 2008 01:47
Jag antar att dom är sålda? Annars är jag intresserad
_________________
Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
-Apex-
Här sen Okt 2005
Inlägg: 46
24 Jul 2008 15:12
Intresserad jag med! PMa om du har kvar dem
mvh
Coyote
Ängelholm
Här sen Maj 2006
Inlägg: 44
Trådstartare
27 Jul 2008 11:35
Sålda till en vad jag förmodar lycklig själ som ska ner till paradiset :woot: !
_________________
Tobias Samuelsson
Ferrari F430
Porsche 996 Turbo #såld#
BMW
SÄLJES
S: 7 varv på Nürburgring!
1405 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Forumfrågor
Rejsa stil 2002
Mobilvy
Rejsa stil 2019