Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 2002Tii -73
1687 besök totalt
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461


Trådstartare
S: 2002Tii -73

har en tii på gården som jag vill bli av med.
Det som saknas är bla instrumenten, bakjusglas. det sitter vanliga fjäderben på. toppen är avmonterad. komplett insprut. Mest rost i trösklarna o skuffgolvet men tanken har klarat sej. medföljer massor med extra delar

bud eller byte mot ett tii instument, 15" bbs krysseker eller mim (4x100)


_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437



Synd det är så långt till dej, annars har jag ett fint Tii instrument som bara ligger och sammlar damm

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461


Trådstartare
ingen som är sugen?

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
nicklas.s
Oslo
Här sen Apr 2007
Inlägg: 40



Hej,
Har du någon prisidè?

_________________
Nicklas Silfverlin
The cost of racing hasn't increased in 30 years. Back then, it took everything you had. And it still does.
Citera
SÄLJES
S: 2002Tii -73
1687 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande