| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Söker ett E30 projekt gärna rostlagat utan motor
|
894 besök totalt |
|
Vill köpa en E30, helst rostlagad endast Coupe inga Touring! Det får gärna sitta bur och riktig bakvagn/framvagn. Ser inga problem i att den är olackad, nerslipad bara allting som är gjort är seriöst gjort och inte ihophaffsat. Kan tänka mig att betala rätt pris för rätt bil om vi säger så. Pristaket lägger jag runt 35k och då måtte de bannemig vara något riktigt fint objekt. Jag vill inte ha motor/låda med, det får du sälja löst. Endast ett rullande chassie är intressant. Bilen ska helst finnas i Södra Sverige men för rätt bil kan jag tänka mig att åka 60mil enkel från Växjö (ungefär i höjd med Gävle) kan du tänka dig att möta mig där om du är längre upp i från så kan vi säkert komma överens om något. Du når mig på 0703954992 mvh Björn, Tingsryd Småland. _________________ Björn, A
|
|
Jag har en e30 med extremt lite rost ståendes (någon liten rost på frontplåten). Avstannat projekt, det som saknas är hel motor samt huven. Bilen är inte ihopmonterad riktigt efter lack men är ett rullande chassie med mycket fixat. Gula koni med m3 fjädrar. Alla bussningar utbytta samt stålomspunna bromsslangar. Dock är det fortfarande en 318 bakvagn på den. Bilen är en -88 med allt vad det innebär.
Kan det vara något intresse på den? _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
![]() |
SÄLJES
|
894 besök totalt |