Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Volvo 360 Reservdelsbil eller GDS
929 besök totalt
sirfalk
Sigtuna
Här sen Apr 2007
Inlägg: 41


Trådstartare
S: Volvo 360 Reservdelsbil eller GDS

http://www.blocket.se/vi/17305654.htm?ca=11_s

Säljer nu min gamla vinterbil
Några fel på besktningen sist. Rost, trasigt avgasstem, lampor mm. Säljes avställd och obesktigad som reservdelsbil eller gör det själv bil.
Startar alltid. Ny generator och halvnytt batteri. Står på odubbade vinter däck (urdragna dubb) med pyspunka två av dem ,körde 2 veckor åt gången innan jag behövde fylla på luft i vintras.

Kommer inte ihåg hur långt den har gått, tror det va runt 18-19 000 mil. Kan kolla upp det om intresse finns.
Bild kan jag oxå ordna vid intresse, inte för att det är mycket att se.
Kan vid snabb affär även skicka med en fullt fungerande cd spelare som sitter i bilen i nuläget.

Bytes endast mot pengar, 1000kr. Annars körs den till skroten.
Säljes ej i delar om du inte köper delar för mer än 1000kr.
Maila, sms:a eller ring. Nås mellan 14:30-02:00 varje dag.

andreasfalk_@hotmail.com
0737871123

Mvh
Andreas Falk

_________________
Andreas Falk
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



perfekt för 5-papp!

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
sirfalk
Sigtuna
Här sen Apr 2007
Inlägg: 41


Trådstartare
Re:

Miataninja skrev:
perfekt för 5-papp!


Precis

_________________
Andreas Falk
Citera
SÄLJES
S: Volvo 360 Reservdelsbil eller GDS
929 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande