| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt
|
4072 besök totalt |
|
Re: S: BMW delar E30 M42 & S14, spridare & apple rac
Dessa köper jag (jag antar att de är nya!?)
Kan ju komma upp på ett litet garagebesök och hämta nån dag
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||||||
|
Re:
Japp, nya i BMW org kartong
Du har säkert rätt i att det inte är en mtech2, men det är i alla fall till en E30. _________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Visst! Vi kan byta den mot ett flak smuggel öl Jag kan ta den med till malmö en dag i veckan, lägg ett PM när du är där.
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Inte för att jag vet vad den skall vara bra till, bilen går hyggligt utan, men nu ska den på plats! Fint att det smakade bra med smuggel!
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
om du ger mig min remskiva till vattenpumpen som jag redan betalt så kan du få bilvaggan och en näve rostiga bult på köpet
Tycker du denna bilvagga är finare då Samuel?
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Det va inte meningen att få det att låta som det inte va nåt att ha. Jag menade att vi kunde kvitta lite pengar mot Bredbandslambdan som vin inte gjort upp än. Är dock medveten om remskivan.
|
||||||||
|
Re:
-Missförstånd Samuel Johan Tryggvesson hämtade vaggan idag.... Han lovade att köra i BMW Cup med sin 3.0ā....
Pelle, Johan hann före... _________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Samma handske, samma kabelstam enligt ETK _________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Då köper jag den, kan du ta med till knutan? |
||||||||
|
Re:
Yes, vi finns i depåbox no1 hela helgen!
Jo, har en ganska ny i reserv under tävlingssäsongen, så jag säljer inte den förrän i oktober så jag antar att det inte är aktuellt. http://www.roadster.se/ kan fixa förhållandevis billiga nya pumpar _________________ Patrik Skoog |
||||||||
![]() |
SÄLJES
Sålt
|
4072 besök totalt |

