| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Miata i bra skick!
|
1866 besök totalt |
|
S: Miata i bra skick!
Hej,
pga utlandsstudier är det nu dags för mig att sälja den lilla sportbilen. Bilen ifråga är en USA-bil, som importerats via Tyskland in till Sverige. Jag fastnade för just denna pga den smakfulla förfiningen från orginalet, stylingen, väghållning, säkerhet. Motor: 1,6 liters motor på 116+hk oljeservice gjord vid 16100 mil (Nu ca 16300 mil) Exteriört: Riktig rollbar (Cromad). Smakfulla cromelister. "Hajgrill". 16" Borbetfälgar med bra däck. Kortare antenn. Rostfritt avgassystem från simons (låter lagom aggresivt) Vita blinker runt om. Liten regskylt fram (tack vare USA-import) Sänkt 40mm (tror att det är med riktiga dämpare). Interiört: Cromade lister och ringar runtmätarna. original Momoratt. Alupedaler. Tygmattor. Annan knopp. Sony frontenhet (auxuttag, kan spela Ipoden).4 högtalare och slutsteg. Övrigt: Skickat anser jag är bra! Besiktad utan anmärkning 11 juli. Suffletten håller tätt. Finns rost sista 2dm på varje balk. Detta pga denna del ej är galvaniserad, regnvatten åker ner där från suffletten (standardfel). En parkeringsskada finns vänster fram (syns på bilden). Sen finns det ingen servicebok till bilen, men bilen går som en klocka! Bytes eventuellt mot Fiat Barchetta eller BMW z3 Mx-5 s väghållning och busighet är så underhållande, speciellt då du kör ut på en gammal landsväg, helt oslagbart! Så passa på och köp denna prisvärda mx5! Mvh Fredrik Forss _________________ Fredrik Forss |
||||
|
Re: S: Miata i bra skick!
Han kanske menar landet utanför tullarna?
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: Miata i bra skick!
|
1866 besök totalt |
