| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3-87 s14 2,7
|
5 besök senaste veckan (39642 totalt) |
|
Re:
den rullande landsvägen e den samma _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
|
Lycka till i helgen!
Ser fram mot skrönor, bilder och filmer från körningen!
(och hoppas halsen ger med sig - inte kul med sånt i värmen. Här är det typ 30+ och staketbygge... )
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||||
|
Re:
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
|
Re:
jag vet...sitter på Tjörn nu å svettas något grymt
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
|
Jaha...då var man äntligen piggare...var med BMWSC på Emmaboda å körde...gick upp 05.30 och åkte till Millway-Samuel å mötte upp den andra Samuel S vid 06.30....sen åkte vi till Emmaboda....Tyvärr mådde jag skit med halsflus och 39 grades feber
..men allt gick väl ok och jag tror alla hade det väldigt kul....men otroligt jobbigt...man ska stanna hemma när man e sjuk men man tror man är Stålmannen jämt Nu hoppas jag att allt blir klart till Knutan i helgen
||||||||
|
Re:
vet inte exakt..men det var en låg 23:a så det var inget att skryta med...men med lägre ute-temp, mig själv-temp & lite mer vana vid SS så ska det nog gå att få till en hyffsat bra tid. _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
|
Nu är bilen tvättad, nya belägg & olika vätskor & redo att användas lite på Lördag....ska bli kul att köra lite innan man drar ner till ringen nästa vecka
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3-87 s14 2,7
|
5 besök senaste veckan (39642 totalt) |