Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: M-Tech 2 vinge
1121 besök totalt
t1mpa
Bandhagen, Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 5


Trådstartare
S: M-Tech 2 vinge

Alpinvit, smutsig & lite repig lack men annars i gott skick. Alla fästen är OK.

Bilder: http://huligan.se/~timpa/vinge/

Ge ett bud!

Eventuellt byte mot Is-läppen +cash.

mvh Tim

_________________
Tim Lundholm
Citera
G Karlsson
Sala
Här sen Nov 2005
Inlägg: 36



jag har en delifnmetallic is läpp i mycket fint skick om du är sugen på ett byte?

annars kan jag köpa vingen av dig beroende på vad den kostar?

du kan ju ringa mig så kan vi diskutera saken

mvh: Gustav 073-7670638

_________________
//Gustav Karlsson


Kör:Bmw 325i
Bygger: Opel Commodore
Citera
SÄLJES
S: M-Tech 2 vinge
1121 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande