Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Bilstereo grejer!
1039 besök totalt
fuggeTURBO
Skövde
Här sen Okt 2004
Inlägg: 77


Trådstartare
S: Bilstereo grejer!

Riktigt bra bilstereo grejer som spelar bra ihop!

Ultimate DT2 - 800 slutsteg 2 * 400 RMS watt (nypris 7000:-)
2 st MDS AC 12" basar (nypris 799:- st)

MDS Classic amp 2 slutsteg (nypris 1000:-)
JL Audio TR400 CXI högtalare (ny pris 1000:-)

Ny pris för allt: 10598 kr (kvitton finns)

Pris 3500:- eller bra rejsa bud
Grejerna finns i Skövde och kan skickas mot efterkrav. Kontakt helst vi Pm eller till karinracingteam@hotmail.com
//Mikael

_________________
Mikael Svensson
Citera
fuggeTURBO
Skövde
Här sen Okt 2004
Inlägg: 77


Trådstartare
Upp! Ingen som behöver bra stereo i dragbilen?

_________________
Mikael Svensson
Citera
fuggeTURBO
Skövde
Här sen Okt 2004
Inlägg: 77


Trådstartare
Upp. Kom med bud!

_________________
Mikael Svensson
Citera
fuggeTURBO
Skövde
Här sen Okt 2004
Inlägg: 77


Trådstartare
Köp grejerna nu så jag kan handla lite roliga speedparts i stället
Eller ge mig några bud iallafall. //Mikael

_________________
Mikael Svensson
Citera
SÄLJES
S: Bilstereo grejer!
1039 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande