| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: B: KZ2/ICC MS-Kart med massor av delar - SÅLD!
|
3 besök senaste veckan (2228 totalt) |
|
S: B: KZ2/ICC MS-Kart med massor av delar - SÅLD!
MS KZ2 växelkart -05, säljes eller bytes mot Porsche 944 för körning i Standardklass.
Chassie i perfekt skick, fullt justerbart med kr.hämmare fram o bak samt det delade 32/30-chassiet för full styvhet Stora bromsarna Nya bakaxellager och bakaxel Fabrikspreppad TM K9B-motor (Kartson), endast 1 timme sen kolvbyte. Extra slicks på magnesiumfälg. Regndäck på fälg + extra regnnav fram Reservlameller Bättre begagnade extra racingbelägg Racingtermostat finns, men f n inte monterad. Är mest extra vikt nu på sommaren. Nya blåa plastboxar Godkänt påkörningsskydd Hjulinställningsverktyg Massor av drev och en stabil kartvagn Vi har också en obetydligt använd MIR-overall, revbensskydd och nackkrage. Du kommer igång direkt. Alla homologeringshandlingar på chassie, bromsar och motor finns så klart. Allt är servat och genomgånget. Delar och tillbehör för ca 15000. Helt klart sommarens bästa kartaffär. Karten blev sammanlagd 4:a SKCC 2006, därefter har grabben haft den som träningskart under 2007 & 2008. 0-100 på 3,3 sek, toppfart 200+ på de stora banorna ute i Europa. Roligare än så här får du nog inte! Vi är även intresserade av byten mot Porsche 944, för körning i standardklass. Kom med bud eller schyssta byten. _________________ Johan Nilsson |
|
Prisidé
Med tanke på hur välservad den är, fabrikspreppad motor med suverän prestanda, alla reservdelar och tillbehör... Vi vill absolut ha 30 000:- för detta kompletta paket med overall, revbensskydd och nackkrage. Väl värt varenda spänn, tro mig. Vi hjälper gärna intresserade med inställningar och drevning, för att komma igång snabbt. Flera års erfarenhet finns i teamet. OBS! Nytt Pris 28500:- _________________ Johan Nilsson |
|
Upp igen...o sänkt pris!
Hej hopp! Sommaren är kort och karten ska ha en ny ägare. Prutar med grabben, mig själv och bankkontot. Nytt pris 27 500:- !!! Är det verkligen ingen som vill åka riktigt fort resten av året??? _________________ Johan Nilsson |
|
Per, och alla andra:
Säsongen är ju i full gång, nyss tagit fart efter semestern. Åtminstone 3 hela månader kvar för oss skåningar. Jag kan tänka mig att fundera på priset, till den som kommer med ett leende, plånboken full av kontanter och ett ödmjukt sinne för affärer. Ni kan ju kolla på blocket vad prylar av denna kalibern kostar med alla dessa tillbehör. Så, kom och hugg för er!
_________________ Johan Nilsson |
![]() |
SÄLJES
S: B: KZ2/ICC MS-Kart med massor av delar - SÅLD!
|
3 besök senaste veckan (2228 totalt) |
