| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Hyres/lånas: Laptimer den 8-9/8 (MSLS, Sviestad)
|
824 besök totalt |
|
Hyres/lånas: Laptimer den 8-9/8 (MSLS, Sviestad)
Då den egna displayen/loggern troligen inte hinner bli monterad till racet för att fungera tillfredställande undrar jag om ngn kan tänka sig att låna ut en laptimer/beacon under MSLS-racet den 8-9 denna månad? Självklart sker montering på ett sådant vis att ingen åverkan sker på era saker. Ngn typ av själig ersättning/kompensation utgår såklart. |
||
|
Re:
Hoppla, det var verkligen generöst. Ska försöka ge det en chans ngn dag till om det går att lösa i närområdet/närmsta kompiskretsen. Eller om storhetsvansinnet slår till så det kopplas logger i sista sekund...
Dendär ser mer ut som en "riktig logger" än en ren laptimer. Tror jag läste om den för ett tag sedan. Vore intressant att studera. Sitter allt i själva displayen? GPS-baserad? Jag kanske ska läsa instruktionsboken en gång till.
Återkommer om behovet kvarstår fram i veckan.
|
||
|
om behovet kvarstår kan du även få låna min MyChron Light TG inkl beacon. Sitter kardborrband (ena delen) och cig-plugg på den. Mot ev fraktkostnad som löses in liquido vid tillfälle.
Kan skicka ner den, frakten tillbaka kan nog lösas via Hilke & Co. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
![]() |
SÄLJES
Hyres/lånas: Laptimer den 8-9/8 (MSLS, Sviestad)
|
824 besök totalt |

