| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BMW 323ti Compact utan taklucka
|
1792 besök totalt |
Har du blivit helt å hållet...rättvaccinerad och botad alltså???!!!
Roligare för pengarna är väl svårt att ha om man ska försöka hålla sig halvmodernt bland modellerna. E30 är och förblir ett oslagbart kort på pang per krona...men de blir inte heller yngre. Detta låter som ett kul val.
|
||||
|
Re:
http://www.blocket.se/vi/16765605.ht Varit tillsalu länge så det går nog att pruta, du är ju svag för gula bilar... dessutom är den ju sänkt och har öppet filter
http://www.blocket.se/vi/15318273.ht http://www.blocket.se/vi/16788368.ht Inga fler ursäkter, hittade ju 3st kandidater direkt! Åk nu & handla....
_________________ Patrik Skoog |
||||
Den har jag prutat lite på tidigare bara för att se om det fanns ngt och ge på. Ägaren arbetar på sjön och är inte hemma. Kamrat som förmedlar affären. Har svårt att se att han inte tar ett bud om 52 - 55 tkr. _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||
|
Den röde verkligen varit till salu länge, skall du till rejsaträffen i slutet på augusti är det cirka 5 minuter bilväg därifrån den står.
Kan för övrigt "offra" mig och köra dit och titta på den om du är rejält intresserad, bara hojta till!
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Å bara för man styrt kosan mot andra modeller än 323ti så säger det poff och dom rasar i pris till riktigt rimliga nivåer.
|
||||
|
Re:
Måste en bil ha skick för att vara snabb?
Är med på hur du tänker och det är väl just fördelen med E36...de är ofta friskare och därmed mindre tråkjobb att göra. |
||||
|
Precis!! Mer modern bil och förhoppningsvis mindre "tråkjobb" än en E30 (rost och sånt...)
MEN tycker inte att compacterna ska ligga uppåt 50-60000...
är ju smålänning! Var riktigt intresserad av den gule på blocket som det var lite småfix med MEN ägaren ska fixa själv och har höjt priset till 65000 !!! _________________ Johan Dahl |
||||
|
Med tanke på att det du kollar på inte "bara är en compact" utan "the compact" så har priserna alltid varit rätt sinnessjuka för just 323ti. Omotiverat höga.
Men nu när flera ligger kring 50-60 000kr har de ju fallit som en gråsten. Det fick man ju kämpa bra för att hitta ens en eller två för om man bara ser tillbaka ett år typ. Iaf vad folk la ut dom för. Ngn av de ovanstående måste ju vara liiiite desperat och ta runt 50kkr? Finns fortfarande de som tror de ska få 100kr för sina 323ti. DÅ kan jag hålla med om att det är dyrt. Var jag elak nu igen?
Skambud på den som verkar finast och ha minst fanatiskt/entusiastisk ägare = alla utom just den gula. Ägaren till den tycker ju att han/hon har en riktigt ball bil och vill ju inte sälja egentligen. Iaf till rimligt pris. Kolla efter de mer orörda. Fälgar och skit kan man montera i efterhand som du vet. Måste än en gång säga att jag är glatt överaskad av intresset för en ti. Mkt skojjigt!
|
||||
|
Går taklucka bort till 100%? Bara undrar om du är stenhård i frågan.
Tommie på Autopower (Bmw forum för icke invigda) kallade i helgen min compact sveriges mest bloggade bil, visst har man skrivit ett par rader och jag VET att minst en har köpt 323ti efter att ha läst bloggen
Bloggen: http://www.autopower.se/galleriet/blogg.asp?bil=43926 Inte blir det sämre när 2st som hänger här nu köpt 323ti och kör ruskigt fort med relativt blygsamma modifieringar. Jätteroligt med detta intresse för modellen. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
SÄLJES
K: BMW 323ti Compact utan taklucka
|
1792 besök totalt |
