Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Sparco förarutrusting
1289 besök totalt
Thomas_B
Malmö
Här sen Jan 2004
Inlägg: 44


Trådstartare
S: Sparco förarutrusting

Sparco overall. FIA märkt. 3-lagers. Grå (inte det nya blanka grå). Tillverkad 2002 enligt märkning. Inköpt -06 hos Janolisa. Storlek 60 och passar mig som är 188cm och väger ca 80kg. Använd 4 gånger = som ny.

Sparco FIA underställ. Tröja+byxor+strumpor+balaklava.

Sparco skor. Storlek 41. Jag har normal 42-43 och dessa sitter tight.

Allt för 3500:- plus ev. frakt.


_________________
Thomas Bjernflo
Citera
Onracing
Malmö
Här sen Jun 2008
Inlägg: 5



Jag ska byt klass efter åtta år i gokart har jag bestämt mig för riktig bil.
Så jag behöver utrustning, jag har hjälm och skor men annars inget.
Vad jag försöker komma till är att ska du ha 3500:- för både overall
och underställ eller 3500:- för bara overallen.
Jag bor också i Malmö trakten så om det går så långt så
är det lätt att hämta.
Tacksam för svar.

_________________
Oscar Nilsson
Citera
Onracing
Malmö
Här sen Jun 2008
Inlägg: 5



Efter och ha pratat med min pappa så in såg jag att overallen nog är förstor, tyvärr.

_________________
Oscar Nilsson
Citera
sebbe169
Helsingborg
Här sen Jan 2005
Inlägg: 21



Tror du att grejerna passar mig. Lika lång som dig men 10kg tyngre (Ölmage). Skorna kan jag nog glömma ,har 43-44 normalt. Bor i Helsingborg,så jag kan komma ner till Malmö

/Leif Jönsson

minmiata@gmail.com

_________________
Leif S Jönsson
Citera
Thomas_B
Malmö
Här sen Jan 2004
Inlägg: 44


Trådstartare
Sålt!

_________________
Thomas Bjernflo
Citera
SÄLJES
S: Sparco förarutrusting
1289 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande