| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Raceplats i Ginetta Winter Series 2008
|
1304 besök totalt |
|
S: Raceplats i Ginetta Winter Series 2008
Intresserad av att testa Ginetta G20 Cup på ett lite lättsammare sätt? Raceplats finns att hyra i Ginetta G20 Winter Series och SLC:s avslutande lopp på Anderstorp 11-12 oktober och Mantorp 24-25 oktober.
Vad är Ginetta Winter Series? Saxat från SLC:
_________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: |
||
|
Re:
Ja!
(Jag har frågat och tyckte inte jag hade råd... Men det beror ju på, man slipper ju kladda med att meka o så... Och köpa en bil som inte är helt billigt... Och köpa en sån bil kostar ju en slant med... Osv... Osv... Osv... ) Egentligen vetefan om det inte är rätt prisvärt om man jämför med en egen satsning i den klassen.
Fast man har nog lika roligt med en hyrkart!!
|
||
|
Med tanke på vilka fajter jag sett i den klassen och all glasfiber som legat längs banan så vetefasen om man inte skulle smälla semesterpengen på det nåt år...
|
||
![]() |
SÄLJES
S: Raceplats i Ginetta Winter Series 2008
|
1304 besök totalt |

