Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1091 besök totalt |
Nån som ska ner i helgen 9-10/8
Hej Då mina (så kallade) vänner har andra saker för sig i helgen å ja e sugen på bil körning så tänkte jag kolla om det är någon som tänkt flyga ner över helgen ???? Team M3 kanske ??? Öppet lörd 1100 - 1930 sönd 1100 - 1930 Jag har min bil vid Ringen. Hälsn Rickard _________________ Rickard Lundberg Svensk 968CS |
||||
Hoppas anlända till Pisten vid 21.30 snåret, med en viss Eick i bilen. ( plockas upp i Hamburg!)
![]() Putte i den gule är redan där o värmer platserna åt oss ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Är inte alls avundsjuk! ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Ryanair! Kom bara! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Halloj!
Jag kommer tyvärr inte kunna åka ner förrän sista helgen i aug.... ![]() ![]() ![]() Har fått en massa förhinder samt att jag måste åka på semester till Cypern med familjen. ![]() Kan inte fatta att mitt förslag om badhuset 100 meter från Imgard och Heinz kunde nerröstas???? ![]() Men du (Rikard) åker väl ner den helgen också? Kör så det ryker!!! _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||
Re:
Då syns vi den helgen. Skall bli kul o få se din SJUA den helgen! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Hej
Kommer tyvärr inte den sista helgen i aug(måste representera på en kräftskiva) Hur fan man kan lägga en fest när det e Ringen helg Kommer va nere 16-18 aug me Hejninger Önskar en trevlig helg QL att få lite tider på TEAM M3....... fredrik verkar som vi inte synkat kalendrarna spec i år Soliga hälsnigar från Skärgården _________________ Rickard Lundberg Svensk 968CS |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1091 besök totalt |