Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4540 besök totalt |
SLC-finalen på lördag.
I ett desperat försök att bota den abstinens jag vet kommer att drabba mig under vintern tänkte jag ta en överdos racing i helgen. Jag tänkte nämligen se ALLA 12 timmarna av SLC-finalen. Är det några fler därute som skall dit? Magnus och Dude, skall ni köra? Maz och A.L. meka igen? Några andra? Skriv eller ring 070-33 22 272 när ni är på plats på lördagen så får vi snacka lite in persona så att säga. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re: SLC-finalen på lördag.
Finns det något annat alternativ? ![]() Det brukar bli del intressanta panikreparationer att kolla på. Hoppas bara vi slipper snöfall i år. ![]() /Gunnar _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
Jo jag är nog där med
![]() Påminnelse bara..... TA MED FM-RADIo..... så kan ni lyssna på speakern, dessutom ska vi försöka sätta ut en Dator i Cafeterian så ni kan kolla in resultaten där LIVE hela tiden..... För er som inte kan komma, så hoppas vi att vårat nya LIVE-tidtagnings system ska göra premiär på Lördag .... Om allt funkar lika bra som när vi testade i Lördags. Så då är det LIVE-sidorna på www.slc.se som ni kan följa oss. P.S ett stort tack till Anders Ytterström som hjälpt oss med Live tidtagningen.... |
||
http://www.stotdamparexperten.nu o klicka på "vårt racingteam"
Erik Ishe och Putte skall väl vara på plats när det här inlägget skrivs. Jag får min bil från plåt&lack (lastbil som körde på sidan av bilen i våras) kl 17:00 idag så jag kommer ner först i morgon bitti. _________________ ![]() |
||
Idag funkade det inte längre lika bra... Men imorgon finns det väl hopp, tycker jag. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Här finns nu en testsida med live-tider ifrån SLC:s 12-timmars:
http://217.209.183.116/SLC/race.php Det har inte lagts ned allt för många sekunder på designen och uppkopplingen hem till min laptop som det snurrar på är väl inte riktigt blixtsnabb, men förhoppningsvis skall det fungera i alla fall. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
180 varv den här gången, det går framåt. ![]() ![]() ![]() Såg att Peggen Motorsports BMW åkte av banan och blev lite skadad. Var det inte ett par härifrån som skulle vara med och köra den? _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Du var inte ensam!! Jag, Johann med vänner, Kees med tjej, Niek var där. Sen tror jag att vi pratade med Magnus T ![]() Pelle _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
Jag såg Mäkinenes bil (tror jag) men ingen Lennart.
Jag såg Magnus bil, och tyckte mig tidvis se någon som satt i Golfens baksäte och körde, men hittade honom aldrig i depån så inget snack där heller. Sen såg jag en röd Golf 4 med ACE-dekaler vilket ju borde kunna varit Thomas T, men då var kompisen och jag på väg till andra änden av banan så det blev ingen kontakt där heller. Fast vi var kvar för målgången och burn-festen efteråt. Summa sumarum: 19 timmar aktivitet och ett race. Man är inte så lite tokig... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() Jag tittade en stund på en silverfärgad Viper i depån. Nu vet jag vad jag vill ha för bil...sen... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Hej
Japp, jag var med och jag körde stintet innan bilen gick av. Det var ju en lite oturlig närkontakt på höger bakhjul som skickade bilen in i diverse betongfundament - spräckt oljetråg, krökt bärarm, kass koppling - ja, och en inslagen skärm blev resultatet. Mitt pass blev avkortat pga att bromsbeläggen bak tog tvärslut (det fanns inget av beläggen kvar när jag kom in, bara metall...) Trots allt var det en kul tillställning men efter att ha jobbat alldeles för mycket de senaste veckorna fegade jag ur och styrde hemåt innan rejset var slut. Jag hann inte heller träffa så många "kändisar" som jag tänkt...men det blir väl kanske fler chanser. Förresten tyckte jag att det var lite svårt att lära sig åka fort runt Mantorp, i ökänd bil, med Porschar och annat visslandes runt backspeglarna ;-) Hoppas att jag inte var ivägen för mycket... /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
[[/quote]
Jag tittade en stund på en silverfärgad Viper i depån. Nu vet jag vad jag vill ha för bil...sen...[/quote] Men hörde du den? Den lät f-n ta mig mer aggresivt än de riktiga GT-bilarna. Spetsigare på något sätt. Apropå ljud denna dag så vann New Beetle kategorin Skönast sång, men Gloria som god tvåa (under den tiden de körde med trasig ljuddämpare). Trea blir Ravilla under burnandet, mycket muller var det... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4540 besök totalt |