Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10672 besök totalt |
Trippen i sig var mer än nog tack för garagemeket jag bidrog med ![]() ![]() ![]() ![]()
Tur med vädret hade vi också, "stek"-heta var vi... öh, dagarna menar jag ![]() _________________ Henric Jöngren |
||||||
Trevlig berättelse. Och vilken mysig bild
https://rejsa.nu/im/_ringen/182-new_ _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||
Re:
visst ska du det ![]() om du skriver [img] före bildens addres och [/img] efter så funkar det. ![]() alltså
du kan även blåmarkera bildens adress och klicka på knappen som heter Img när du skriver meddelandet. Då får den markerade texten den "tag" du önskar. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
Mission accomplished!! Det värsta är att ditt första varv på ringen var 100ggr bättre än mitt första ![]() ![]() Tack Nicklas!! |
||||||
Re:
Hej Andreas! Ja det var inte ofta jag såg några svenskregistrerade när jag själv var vid parkeringen - det var mest när jag stod vid banan och fotade jag skymtade svenska registreringsplåtar! Jag försökte knäppa alla jag såg men verkar inte ha fått med dig... Jag vet att jag såg dig på banan någon gång och jag KAN ha en bild av dig från sidan i karusellen, men den blev suddig och dålig tyvärr! |
||||||
Re:
Ja den var riktigt hårig! Visst var den väl turbokonverterad? Trevligt att hälsa på dig en kortis förresten Christian! Jag hoppas jag ser dig nästa gång jag är nere så jag kanske kan tjata till mig lite stöd och hjälp med spårval osv?! ![]() ![]() |
||||||
Re:
Ja, den var turbomatad! Trevligt att träffa er också, synd att det inte fanns mer tid till snack. Och tjata behöver du inte göra, åker gärna med och kan jag bidra med något är det bara kul! Är redan imponerad av din körning! Åkte ju ut efter dig och Åke på ett av de första varven på söndagsmorgonen och var ikapp er först mot slutet av varvet, riktigt bra kört med tanke på din ringa erfarenhet och att det var lurigt småfuktigt här och var! ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||||
Re:
Även en suddig bild vore kul att se - lägg upp! ![]() Roligast hade varit om ngn fick med vår "nära dödenupplevelse" i Wippermann.. ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||
Re:
Stor turbo på en BMW-6a i en M3 E30... inte helt konstigt. Fast jag trodde det skulle vara än mer ryt i den. Vi såg den bl a i Brünnchen där man kan stå på rätt bra på rakan, men den susa mest förbi tyckte jag. Absolut mest lät en 60-tals rejs-911. Vänta bara till jag släpper lös Supran! ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||
Re:
ok jag tankar upp bilden när jag kommer hem ikväll så får vi se om det verkligen var du - hoppas inte på för mycket bara ![]() Jag fick just tips på ett par andra ställen det kan finnas bilder! http://forum.ringersforum.com/viewto |
||||||
Re:
Tack för de snälla orden ![]() ![]() Det var lite kul när jag läste i Micke/BTGs reseberättelse att du tipsat honom om att köra med mer attack och högre växlar - det var exakt det som gjorde att jag tappade ~20 sek på min BTG de sista två varven jag åkte! Jag önskar det hade gått upp för mig tidigare under helgen! (fast egentligen var det väl lika bra att det inte gjorde det.. nästa resa blir det bur etc. i bilen!) |
||||||
Jag ska börja kika igenom mina bilder från helgen.
Tror vi lyckades missa Jim hela helgen!! Men jag undrar om du inte körde om oss utanför Malmö vid typ 22 tiden på torsdagen.. På tal om ryt i bil... Denna lät och verkade gå väldigt bra ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||||
Re:
Såg att det var en 123d du hade, hur kändes den på ringen? ![]() |
||||||
Andreas: De där bilderna du hittade var 100ggr bättre än den jag tog som kanske var på dig så jag skippade att tanka upp den
![]() Peppe: Jag var rätt dålig på att hålla mig kring parkeringen så i stort sett enda gången jag såg bilar från sverige var när jag stod vid sidan av banan och fotade/tittade! Vi befann oss vid malmö vid den där tiden så det var nog mig du såg.. Du skulle ha blinkat och tutat och fått mig att stanna så kunde vi språkat! (jag hade väl iofs blivit livrädd och inte vågat stanna...) ![]() |
||||||
Re:
Ja det är ju ingen raket, men jag måste säga att jag är imponerad av chassie och hur konsekvent bilen uppförde sig på banan. Trots en helt orginal bil med run-flat däck så höll det i riktigt bra. BMW har verkligen lyckats måste jag säga. ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||
Re:
Det där är väl EDo-Porschen som Patrick Simon kör rekordvarvet i ![]() http://www.youtube.com/watch?v=yAxmo |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10672 besök totalt |