| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Vem kommer vara nere sista helgen i aug (29-31 aug) ?
|
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 41 besök senaste veckan (19073 totalt) |
|
Funderar STARKT på att skrapa kassan ordentligt och åka ner en sista runda, då den sista förstördes av regn och dimma Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Ja suck
, vi är 15st härliga entusiaster i termitkåken som Johan N har varit snäll att låna ut. Skibums, hm känns bättre med racebums .
Ska bli kul
_________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||||
|
Re:
Fyyyfan vad kul vi kommer ha.. Då ska vi bara se så den goda Helga Krämer har rum till oss oxå
Frågan är bara vilken bil man ska ta
Eller
Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
|
Re:
Nu ska du inte bekymra dig vilken bil du ska ta Henrik. Ta ner båda, jag kör den ena .
Sjysst familjebil förresten .
|
||||||||||
|
Hehe, om det bara hade varit så väl mina herrar..
Gt3 Rs:en är jag bara fodervärd till ett par dgr. Skulle dock inte vilja byta, då Possen är för nervös att köra för min smak .. CSL:en rockar fett Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
|
Re:
Possar är busenkla att köra - fråga Gaute
_________________ Stefan Larsson |
||||||||||
|
Re:
Det är de säkert om man har tillräckligt med hår på bröstet
Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
|
Re:
||||||||||
|
Re:
På tal om det, gaute, ska jag ta med hårpåse?
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
|
Re:
Ja,ja, jag lovar att vara knäpptyst, iallafall fram till RÄVGRYTET Inte ska jag rycka i ratten heller
||||||||||
|
Re:
Bara om du har en med blommor på
||||||||||
|
Re:
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
|
Re:
På tal om det, gaute, ska jag ta med hårpåse? [/quote]
Bara om du har en med blommor på [/quote]
Ska se vad jag kan göra
Jag lär ju inte behöva dom
Ett par timmar sömn inatt, så åker jag ner o rekar lite grabbar!!!
||||||||||
|
Har egentligen planerat att åka ner på måndagen inför Scuderian, men det hade varit grymt kul att komma ner i helgen och träffa dig, Gaute, Peter F m.fl.! Köra ikapp på dagen och sen ljuga om det över en öl på Pistenklause
Ska se om jag kan ordna till min logistik..
_________________ Jonas Carlsson, Häggenäs GT3 MK2 |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
|
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 41 besök senaste veckan (19073 totalt) |