Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
såld
2634 besök totalt
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
såld


_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



denna skulle jag vilja ha som bruks bil

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
Avställd.

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
Ingen som vill köpa en trevlig busbil Det kostar mer att bygga en likadan.

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
Rell
Hörby
Här sen Aug 2007
Inlägg: 4



Hej var finns bilen

_________________
Roger Westerlund
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 8008



Svara åt Pekka.
Bilen finns i Varatrakten.

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



Bil har jag men vad är det för extradelar som du nämner?

Allt som kan få en Golf att gå fortare är intressant!

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
Re:

zoddri skrev:
Bil har jag men vad är det för extradelar som du nämner?

Allt som kan få en Golf att gå fortare är intressant!


om du menar trimm till 16v så säljs det ej för det är en komplett motor som jag har i reserv men det följer med lite annat som R-däck, insug med spjälhus, kanske lite annat om det blir affär,

Den kan säljas lite billigare med andra fälgar för bbs fälgarna är det nya däck på= Toyo proxies T1R 195/50/15.

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
Upp igen samt att det kan eventuellt följa med en glasfiber huv vid snabb och smidig affär,

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
Är det ingen som vill köpa en lagom diskret busbil?

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
Jag behöver platsen till en annan bil.

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
thumbs up

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
thumbs up

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



om du säljer glasfiberhuven separat så finns intresse här borta

Är det hemmabygge eller köpt nånstans ifrån?

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85


Trådstartare
Re:

zoddri skrev:
om du säljer glasfiberhuven separat så finns intresse här borta

Är det hemmabygge eller köpt nånstans ifrån?
[img]

Huven är köpt från Finland och den är välgjord med fin passform så skicka ett mail om du vill ha bilder på den nypriset är ca6500kr men jag har provmonterat den så den är billigare

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
SÄLJES
såld
2634 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande