Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4245 totalt) |
T-sport. Ja du... Bara för att man gör en motor utan bottendrag, så är den inte sportig. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
225/45-17 ska nog inte vara några problem om dom inte har ändrat på innerskärmarna på PH2 clion, anledningen till att jag har 35 är att det var bra pris på dom (gratis) ![]() _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
Låter bra fast frågan är om man vill gå upp till 17". Föresten blir det nog en Clio Sport, i bästa fall redan till helgen. ![]() |
||||
Hoppas verkligen att du tänkt över beslutet... ![]() Johan i en framhjulsdriven tjejbil. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Vad menar du? ![]() Är ju inte första tjejbilen med framhjulsdrift jag har, har ju haft en röd, svart och vit förut. ![]() |
||||
Ta ett varv i en rondell etrxa åt mig då ![]() Morsan har gått länge o funderat på att byta ut den gamle r5:an mot en clio. Jag har nästan övertalat henne åtmindstonde att prova sporten ![]() 16V:n tyckte hon var skitkul att köra så vem vet? Tjejbil är kul ibland ändå ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
Clion e cool. Jag funderade seriöst på att skaffa en sån. Megabus. Har du bokat ngn ny uppkörningstid ännu ![]() Mitt kort skulle nog ligga risigt till. Därför kör jag 1.5 ton tung BMW. Men, som sagt, clion e tok skoj. Lycka till! |
||||
Tack! ![]() om jag inte blivit av med kortet med vare sig M5 eller M3 så skall det nog gå bra med en Clio. ![]() |
||||
LOL! Skulle inte tro det. Iofs kan jag få tag i Öhlinare för 16 papp till den. ![]() |
||||
Va kul! ![]() Vi får väl ta en liten Clioträff vid tillfälle. Ljuga, käka baguette, dricka pastis, och köra som galna parisare i rondellerna runt om i stan... ![]() ![]() |
||||
Hrm. Du tror inte att 343 hk resp. 400 hk någonsin räddat dig ifrån att bli av med lappen? ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jag tar med baguetter om du tar med pastis. ![]() |
||||
Nu förstår jag inte vad du menar. ![]() |
||||
Mmm...vill också testa en RC. Är den så kul som folk och artiklar säger åker min gubb-bil lång väg, trots vridstark sexa och idiotsäkert vägbeteende. ![]() _________________ André Voss Banvagn: 205 GTi 1.9 -90 Barnvagn: Avensis 2.4 kombi -06 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4245 totalt) |