Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2899 besök totalt |
Stort tack för det!
Var sugen på att åka dit, men kom till CPN först på söndagen. Lagom till stormen. ![]() Du såg / plåtade inga Ruf bilar? Vet att HP Lieb från Ruf var där med en -73 RS samt Espen från Ruf Norge i sin CTR m.fl. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
Stort tack!
![]() Har inte sett den bilen förut. Finns nog bara ett 25-tal äkta. Diggar backspegeln ![]() Men bilen som står brevid, den silvriga, är en CTR II och det är verkligen min favvo. Baseras på Porsche 993. Spana in bakvingen, vilken skönhet! _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
Hej.
Tack för de fina bilderna från banan! Tyvärr var jag "låst" i Pro/Am tältet under hela helgen. Bidrar med de bilder jag har. ![]() Johny Herbert och Christian Nordal ![]() David Brabham och Jan Magnussen ![]() Christian Nordal och David Brabham på väg ut till start ![]() Racing diskussion.... ![]() Tänk att en bok och en Mustang kan va så intressant... I Övrigt hade vi en mycket fin helg tillsammans. Bra förberedelser gav racing på hög nivå. Mvh Lars Palmkvist _________________ Lars Palmkvist |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2899 besök totalt |