Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Recaro Profi SPG och Pole position
1261 besök totalt
maxa
Bålsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 19


Trådstartare
S: Recaro Profi SPG och Pole position

SÅLT

_________________
Max Enström
Citera
maxa
Bålsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 19


Trådstartare
upp

_________________
Max Enström
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Vad ska man ha för kroppsbyggnad för att passa i dessa stolar?

Jag sitter nästan perfekt i en Pro2000 som referens

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
maxa
Bålsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 19


Trådstartare
SPG:n är tämligen tight medans polen är lite större. Jag har haft SPG:n som förarstol och polen på passagerarsidan för att de flesta skall kunna åka med.

Vet tyvärr ej hur stor 2000 är, men här finns lite mått på stolarna:
http://www.recaro.com/index.php?id=3617&region=3&L=2
http://www.recaro.com/index.php?id=3609&region=3&L=2

Med vänlig hälsning
/Max

_________________
Max Enström
Citera
SÄLJES
S: Recaro Profi SPG och Pole position
1261 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande