Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Begaganat R-Däck. Yokohama A-032 205-50-16
1807 besök totalt
Hammer
Trollhättan
Här sen Mar 2003
Inlägg: 16


Trådstartare
S: Begaganat R-Däck. Yokohama A-032 205-50-16

Jag hade en hel hög med Begagnat R-däck hemma. Dom flesta var rätt slut, medans andra skulle fungerar på en banträff istället för att slita ut dina vanliga däck. Skulle därimot inte funderar på att köra hem på dom efteråt!


Ändrat inlägg idag Fredag 15:e Augusti. Kl. 23


Följande finns kvar:

INGENTING !

Vill tacka alla som har varit med och hjälpt mig att rensa däckhögen!

Ni som har betalt men inte ordnat avhämtning innan slutat av oktober 2008, kommer att hitta dina däck på tippen i Trollhättan istället!




www.racing-green.com

Fullstandigt namn Mike Billett. Trollhättan.
Mitt telefon nr. finns på websidan. :-)

_________________
tydligen kass på svenska, men grym på English. ;-)

Mike Billett.
www.racing-green.com
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



8 st 205-50-16 yokisar (om det inte är soft eller supersoft) och de 4 17-tumsdäcken för 1400 kr?
Hämtas i så fall.

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Marcus S
Jönköping
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3008



Re:

Karl Birgander skrev:
8 st 205-50-16 yokisar (om det inte är soft eller supersoft) och de 4 17-tumsdäcken för 1400 kr?
Hämtas i så fall.


Karl , om jag inte är ute och cyklar så är inte ett 032 soft speciellt soft utan motsvarar medium.

MS//

_________________
M @r cus S v e nning son


Bmw 328 coupe -95
VW Golf GTE
Skoda Enyaq
VW Caddy -16
Citera
Hammer
Trollhättan
Här sen Mar 2003
Inlägg: 16


Trådstartare
Karl Birgander skrev:
8 st 205-50-16 yokisar (om det inte är soft eller supersoft) och de 4 17-tumsdäcken för 1400 kr?
Hämtas i så fall.


Karl,
Yokohama -S- däck håller rätt bra. På Porsche 968 i SLC så håller -S- compound circa 5-7 timmar på framvagn, samt 10-12 timmar på bakvagn. Så länge man inte kör drifting såklart! :-)

205/50-16 yokohama är compound -S- men håller rätt bra i denna klimat...
225/45-17 yokohama är compound -H- och troligen håller några år till ;-)

om du vill köra upp och hämtar dom imorgon, ring mig. Det bli 150kr stk. Alltså 1800kr för 12 däck.

Tyvärr bli det först till kvarn, eftersom jag orkar inte håller ihop alla som säger att dom är intresserade.

Ring mig imorgon om du är seriöst intresserad. Dom finns i Frändefors, 15km norr om Vänersborg.

Nummer hittar du på www.racing-green.com.

Mvh,

Mike

_________________
tydligen kass på svenska, men grym på English. ;-)

Mike Billett.
www.racing-green.com
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Re: S: Begaganat R-Däck. Yokohama A-032 205-50-16

Hammer skrev:
4 stk Kuhmo 225/50-16 (har gått 2 timmar på anderstorp, men ser ganske sliten ut)

4 stk Yokohama 225/45-17 compound -H- (hard) Riktigt bra skick, (2 är som ny)

150kr stk.


Jag tar detta, som jag mailat och smsat. ringer senare under dagen.

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431



Inte helt med på det där om Sturup, men är helt klart intresserad av 4 st 205/50-15 om det finns kvar.

Blir bussgods eller hämtas mer än gärna på Sturup

Bekräfta gärna, så överför jag pengar på ditt konto idag.

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Hammer
Trollhättan
Här sen Mar 2003
Inlägg: 16


Trådstartare
Hej fredrik,

Jag har ingen 15" tyvärr... endast 16 tummarna!

Forresten... 924 GT replica... subaru forrester... kan det vara så att du har en nyrenoverat portade topp på 924:an också!

;-)


Mvh,

Mike.

_________________
tydligen kass på svenska, men grym på English. ;-)

Mike Billett.
www.racing-green.com
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431



Ledsen, nu blev det helt fel. Men jag tror att 16" går bra det med.

Porschen står stilla, sina fina topp till trots. Därför blir det fortåkning Seat istället.

Finns det 1mm i mönster eller är de helt slut?

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Hammer
Trollhättan
Här sen Mar 2003
Inlägg: 16


Trådstartare
Finns trots allt minst 1mm kvar, på dom flesta, mindre på vissa ställen och mer på andra! Yoko's fungerar bäst när dom har 0mm kvar och bli sedan riktikt slicks inne i den sista versen!

Ta en titt på bilderna, dom jag fotat är bland dom bästa o sämsta....

Har du kvar mitt konto nr. Annars skicka en mail.....

Mvh,

Mike.

_________________
tydligen kass på svenska, men grym på English. ;-)

Mike Billett.
www.racing-green.com
Citera
Hammer
Trollhättan
Här sen Mar 2003
Inlägg: 16


Trådstartare
Bjorn Axe...

Ring mig, duvar en av den första som visat intresse, men jag måste boka däck till dig och ordna betalning snart finns det ingenting kvar.

Mvh,

Mike.

_________________
tydligen kass på svenska, men grym på English. ;-)

Mike Billett.
www.racing-green.com
Citera
luuk
Stockholm/Järfälla
Här sen Mar 2004
Inlägg: 18



Hej! Är det något av detta som finns kvar skall ner till GBG i morgon och kan hämta dem då är mest intresserad av 4 stk Yokohama 225/45-17 om dessa nu finns kvar... verkar lite oklart om vad som är såld och vad som är kvar i tråden

_________________
Lukas Nilsson
Skoda Octavio RS Kombi -08
Lekbil: Peugeot 205 GTi -89
Citera
Hammer
Trollhättan
Här sen Mar 2003
Inlägg: 16


Trådstartare
Re:

luuk skrev:
Hej! Är det något av detta som finns kvar skall ner till GBG i morgon och kan hämta dem då är mest intresserad av 4 stk Yokohama 225/45-17 om dessa nu finns kvar... verkar lite oklart om vad som är såld och vad som är kvar i tråden


Hej Luuk,

Visst är det rörigt.... du skulle ser på insidan av mitt huvud just nu! :-)

Jag har nu uppdaterat det som finns kvar längst upp i denna tråd. Alltså 8 stk Yokohama 205/50-16 -S-

Fredrik har visat intresse, men ingen konfirmation av betalning ännu.

Men skulle kunna säger att 4 av dom är typ reserverade för Fredrik.

Cheers,

Mike

_________________
tydligen kass på svenska, men grym på English. ;-)

Mike Billett.
www.racing-green.com
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431



Synd att du inte kommer till Sturup. Jag verkar ha tappat bort ditt kontonummer, så skicka ett pm så kommer pengarna idag. 4*150:- plus frakt.

Mvh Fredrik

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Hammer
Trollhättan
Här sen Mar 2003
Inlägg: 16


Trådstartare
You have pm Fredrik...

Ring if you have any problems... 0731-807637

Mike

_________________
tydligen kass på svenska, men grym på English. ;-)

Mike Billett.
www.racing-green.com
Citera
SÄLJES
S: Begaganat R-Däck. Yokohama A-032 205-50-16
1807 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande