| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vem kan hårdlöda mitt tråg?
|
1893 besök totalt |
|
Efter en tripp i sandfållan; 'har jag fått punka på tråget.
Tråget; 'är ett hembygge gjort av MIG-svetsad bonnaplåt, men på en del ställen är det "förstärkt" med hårdlod. Punkorna (ja, det är mer än en) är i, eller i direkt anslutning till, hårdlodet. Vem i området Stockholm/Enköping/Uppsala har lust att löda mitt tråg? Förutom ära och berömmelse; 'bjuder jag på trerätters' på en närliggande restaurang.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
Re: Vem kan hårdlöda mitt tråg?
Bengt Bladh är en suverän man att ta hjälp av. Vad det kan kosta beror nog mera på dagsform..... _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||||||
|
Re:
Sprickorna är hårfina (det går åt 1 liter olja/20 mil).
Jag skulle vilja ha det gjort inom en vecka ('för att slippa panikmeka innan Mantorp). _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
Hur kommer jag i kontakt med honom ('provade att kolla hos Eniro, men fick alldeles för många träffar)? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
Bra fråga Jag brukar åka ut till honom... Hjälper kanske föga...
Ring automobil de brukar fixa saker ute hos honom http://hitta.se/ViewDetailsWhite.asp Är rätt! _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||||||
|
Re:
Tidsramen gör det svårt för mig att kunna hjälpa dig.. Annars hade det gått att lösa om du kunnat ta dig hit med grejerna _________________ /Anton Lillsund |
||||||||||
|
Re:
Tråget är redan demonterat, avfettat och avbränt, och det tar mig mindre än en timme att åka bruksholk till Hallstahammar; så när kör vi?
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
Re:
Jag har ingen tid alls över i stort sett inom den närmsta veckan, det är det som är kruxet..
Veckan efter rejsa-träffen på sturup funkar förmodligen riktigt bra tidsmässigt.. Men det är för sent? _________________ /Anton Lillsund |
||||||||||
|
Re:
På lördag; 'är jag ledig från 17.00. På söndag; 'är jag ledig från 14.00. Vilket passar dig bäst? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
TÄTT VAR'E HÄR!
Artos kommentar efter att 'hållt på och bökat i nästan två timmar: "Nu vill jag att det skall vara tätt".
'själv hade jag nog sagt något i stil med: "Förb..nade jä..a tråghel..te, om du inte är tätt nu så...".
Tack än en gång för hjälpen.
||||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1893 besök totalt |