Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Svensksåld Carbonsvart M3 -03 med godis.
1602 besök totalt
m3-TURBO
Malmö
Här sen Jan 2006
Inlägg: 9


Trådstartare
S: Svensksåld Carbonsvart M3 -03 med godis.

Då jag inte har tid att köra bana som var tänkt då jag köpte denna bil av Houke här på Rejsa så får jag tyvärr sälja den igen. Känns inte rätt att använda denna bil i jobbet som jag gör för tillfället. Får bli en "vanlig" bruksbil istället o kanske en racebil nästa år istället.





BMW M3 2003 SMG II 5600mil svensksåld

Carbonsvart kurvsmiskare med otroligt härligt ljud och gott om bett i bromsarna! Kort sagt en go-cart modell större.

Utrustning från fabrik:

Xenon
Svart nappa
Helsvart innertak
M emblem i nackstöden
16:9 Navi
Harman Kardons stora Hi-fi anläggning
Klimatanläggning
Elspeglar
Elstolar med minne
Automatiskt avbländande backspegel
Park Distance Control
Ellucka i glas
19" fälgar i magnesium
mm mm

Eftermarknads prylar:

Bilsteins PSS9 coilovers.Brutal väghållning
Performance friction bromsar. Kaliber med GT2
Supersprint avgassystem. Mix mellan Ferrari o R1.
AC Schnitzer takvinge
Handsfree
Fjäderbensstag fram
M-emblem i kolfiber
Större "paddlar" i rostfritt

Bytt olja var 500e mil. Motor och växellåda funkar som det ska. Växlar otroligt snabbt i S6-läget!

Köpte denna då jag skulle börja köra bana och denna var "färdigbyggd". Tyvärr har jag inte haft nöjet att prova den då jag jobbar mycket utomlands och det känns meningslöst att bara ha den stående i garaget. Går helt jämnt med polarns Ferrari 360.

Har massor med foto och kan nog ordna ett filmklipp ut ifall någon skulle vilja ha det.

Då jag inte har tid med denna bilen så behöver jag knappast någon ny.
Med andra ord INGA BYTEN!

//Robban

Pris: 325000:-

ANNONS: http://www.blocket.se/vi/17002007.htm?ca=11_s





_________________
Roberto Larsson
Citera
m3-TURBO
Malmö
Här sen Jan 2006
Inlägg: 9


Trådstartare

_________________
Roberto Larsson
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Ta bort ev apostrofer/specialtecken i meddelandet, så slipper du debug.

Edit:
Äsch! Jag gjorde det år dig
Tog bor apostrofen i Kardons, så gick det thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
m3-TURBO
Malmö
Här sen Jan 2006
Inlägg: 9


Trådstartare
Re:

Dude skrev:
Ta bort ev apostrofer/specialtecken i meddelandet, så slipper du debug.

Edit:
Äsch! Jag gjorde det år dig
Tog bor apostrofen i Kardons, så gick det thumbs up


jag tackar... inte lätt o va datahacker alltid.....

_________________
Roberto Larsson
Citera
SÄLJES
S: Svensksåld Carbonsvart M3 -03 med godis.
1602 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande