Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Volvo "trimm" 531topp, Weber 45, Insug, Kam mm.
3429 besök totalt
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
K: Volvo "trimm" 531topp, Weber 45, Insug, Kam m

Söker efter lite Volvo grejer..

531 topp eller 405 (skall va av svensk modell med dem vanliga små kanalerna) KÖPT!

Weber 45 or helst passandes en B200/B230 med H eller K kam. (något sådär rätt bestyckade) KÖPT!

Ev. Löst insug Passandes Weber 45or och dyligt kontra B21/B23/B230/B200osv. KÖPT!

Lös kam H, K eller andra förslag som passar i hop med weber 45or å lite bearbetad 531topp!

Svara här..

Skicka pm

Eller maila till: tobias_svenrot@hotmail.com

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
fredrick
Avesta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 150



Har en vanlig 531 liggandes som ser ut att vara i fint skick. Ventiler osv sitter i den men ej någon kamaxel. Har ingen aning om vad den kan vara värd.. så ge gärna ett bud om du vill.

VH
F

_________________
Fredrick Westlund, Avesta
Citera
fredrick
Avesta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 150



kikade runt lite, 1000:- + frakt verkar vara ett bra pris

_________________
Fredrick Westlund, Avesta
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
fredrick: Jag återkommer om jag inte hittar nån bra mer lokalt!

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
Topp inköpt! Så Jag avstår från din fredrick!

Kamaxel och förgasare fortfarande intressant!
även Weber 36/36 eller 38/38 kan vara av intresse!

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
Nu har jag allt utom lämplig kamaxel.
Söker nån som skall trivas i en 405 topp ihop med extraktor och weber 45or.
Även tipps mottages tacksamt!

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
freiman
tibro
Här sen Apr 2007
Inlägg: 116



här finns de billiga: www.folkraceshoppen.se

det är omslipade org. kammar men ska tydligen hålla fint. dock behövs lashcaps.

_________________
johan freiman
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
hmm.. behöver även lite filter passandes över trattar.. gärna såna sockfilter.. verkar bra..
Även bränslutrycksregulator på max 0,25bar gärna 0,20..

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
SÄLJES
K: Volvo "trimm" 531topp, Weber 45, Insug, Kam mm.
3429 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande