| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Volvo "trimm" 531topp, Weber 45, Insug, Kam mm.
|
3429 besök totalt |
|
K: Volvo "trimm" 531topp, Weber 45, Insug, Kam m
Söker efter lite Volvo grejer.. 531 topp eller 405 (skall va av svensk modell med dem vanliga små kanalerna) KÖPT! Weber 45 or helst passandes en B200/B230 med H eller K kam. (något sådär rätt bestyckade) KÖPT! Ev. Löst insug Passandes Weber 45or och dyligt kontra B21/B23/B230/B200osv. KÖPT! Lös kam H, K eller andra förslag som passar i hop med weber 45or å lite bearbetad 531topp!
Svara här.. Skicka pm Eller maila till: tobias_svenrot@hotmail.com _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
Topp inköpt! Så Jag avstår från din fredrick!
Kamaxel och förgasare fortfarande intressant! även Weber 36/36 eller 38/38 kan vara av intresse! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
Nu har jag allt utom lämplig kamaxel.
Söker nån som skall trivas i en 405 topp ihop med extraktor och weber 45or. Även tipps mottages tacksamt! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
här finns de billiga: www.folkraceshoppen.se
det är omslipade org. kammar men ska tydligen hålla fint. dock behövs lashcaps. _________________ johan freiman |
|
hmm.. behöver även lite filter passandes över trattar.. gärna såna sockfilter.. verkar bra..
Även bränslutrycksregulator på max 0,25bar gärna 0,20.. _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
![]() |
SÄLJES
K: Volvo "trimm" 531topp, Weber 45, Insug, Kam mm.
|
3429 besök totalt |